English Version
English

کمکم کن ای رحیم بی‌منت‌

کمکم کن ای رحیم بی‌منت‌

خداوندا، خدای مهربانم تنها تو را می‌‌پرستم‌، تنها از تو کمک می‌خواهم که در صراط مستقیم تو قدم بر‌دارم و لحظه‌ی از تلاش برای رسیدن به شناخت خودم‌، محبت‌های خودت از پا ننشینم‌. خدای خوب‌ و مهربان از تو می‌خواهم کمکم کنید تا به نقطه‌‌ای برسم که دیگر به جای سلب مسئوليت‌، سپردن خود‌، مشکلاتم به تو بتوانم خودم مشکلاتم را به بهترین شکل ممکن حل کنم‌.
خداوندا به لطف خودت در مسیری قدم گذاشته‌ام که فکر می‌کنم، درست‌ترین راه رسیدن به خود انسانیت‌‌ و خود خودت است؛ پس کمکم کن ای رحیم بی‌منت‌، ای دهنده بی‌منت تا انسان باشم و انسان زندگی کنم و در این مسیر توشه‌‌ای برای خود‌، رسیدن به آرامش برای خود ذخیره کنم و در آخر کار اندوخته‌هایم ارزش بخشیدن‌ و کمک کردن به دیگران را داشته باشد‌.
جانا در این مسیر لحظه‌ به لحظه احساس نزدیکی به خودت را دارم و اگر اغراق نباشد عطرت را با تمام وجود خود حس می‌کنم‌. خداوندا ما را لحظه‌ای به خودمان وا‌نگذار؛ چرا‌ که هر لحظه احساس خطر‌ و زمین خوردن می‌کنم‌. بار‌‌الها ظرفیت‌ من را برای پذیرش اشتباهای خودم زیاد کنید تا یاد بگیرم که بابت اشتباه‌، خسارت‌های که خواسته‌، نا‌خواسته به اطرافیان خود رساندم تمام قد بایستم و معذرت‌خواهی کنم‌ و دیگر تکرار اشتباه نکنم‌.
بار‌الها با نو شدن سال، حال دل خود‌‌مان، مسافرمان را با طراوت بفرما و در آخر خداوندا دستم را به دست‌های تو دادم و از تو می‌خواهم که با تلاش خودم من را رهایم نکنید و تا جایی که لیاقتش را دارم من را به دنبال خودت ببر‌. آمین‌ یا رب‌العالمین‌. حال خوب را برای راهنمایم خانم مرضیه‌، خواهر لژیون‌ها آرزومندم‌.

نویسنده: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون اول)
تایپ: همسفر طاهره رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم)
ارسال: همسفر زلیخا مرزبان خبری
همسفران نمایندگی‌ پرند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .