English Version
English

انسان از ناامیدی به پوچی می‌رسد

انسان از ناامیدی به پوچی می‌رسد

به نام قدرت مطلق الله
هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد؛ هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم؛ حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. قبل از ورود به کنگره هر روز که می‌گذشت، بیشتر در تاریکی فرو می‌رفتم با ناامیدی هر روز از خدا می‌پرسیدم که چرا من به دنیا آمده‌ام! گاهی اوقات هم فکر می‌کردم که این تقدیر من است و باید با آن زندگی کنم تا روز مرگ؛ امّا به فرمان الهی و پروردگاری که من از او ناامید شده بودم، چراغ کنگره ۶۰ بر سر راه من روشن شد.

بیش از ۵ ماه که وارد کنگره شده‌ام. خوش‌حالم از این که دریچه تازه‌ای به زندگی من باز شده تا بتوانم با کسب آموزش قدمی در راه شناخت خود و  مشکلاتم بردارم و از تاریکی‌ها خارج بشوم. کنگره به من آموخت برای انجام هر کاری باید فکر کنم و این تفکر خود شروع حرکت من بود، کنگره به من آموخت هر قفل، کلیدی دارد هر مشکلی راه حلی؛ این‌گونه ناامیدی من را  به امید تبدیل کرد.

امید؛ یعنی برای رسیدن به خواسته خود انتظار کشیدن. انسان از ناامیدی به پوچی می‌رسد و دست از خواسته‌اش برای حل مشکل برمی‌دارد. کنگره به من آموخت که اعتیاد یک بیماری و قابل درمان است به من آموخت که باید بدانم که بیهوده آفریده نشده‌ام‌. نه تنها من بلکه هیچ مخلوقی جهت بیهودگی نبوده، چرا که خداوند به عنوان اشرف مخلوقات من انسان را جانشین خود بر روی زمین خلق کرد و به من اختیار داد که بر سر دو راهی‌ها مسیر خودم را درست انتخاب کنم. از روزی که به کنگره آمدم زندگی من تغییر کرده؛ هیچ اثری از ناامیدی وجود ندارد.

انسان باید بداند که برای یک هدف مشخص به این حیات آمده باید در مسیر آن هدف باشد تا بتواند زندگی موفقی داشته باشد. خدا را شکر، که کنگره بود که من به خودم فکر کنم. من که قبل از کنگره  فکر می‌کردم، بیهوده به این دنیا آمدم. با وادی دوم یاد گرفتم که نباید به خیلی چیزها فکر کرد، فکر کردن به چیزهایی بیهوده باعث می‌شود که من انرژی از دست بدهم، چیزهایی که به من انرژی می‌دهد از آن ‌ها غافل بشوم، یاد گرفتم که به خودم فکر کنم این باعث می‌شود که درست فکر کنم و درست زندگی کنم.

این باعث می‌شود که دیگرانی که با من زندگی می‌کنند، هم درست زندگی کنند. در نهایت ما این نعمت بزرگ را اول از خداوند و بعد هم از آقای مهندس دژاکام داریم، از آقای مهندس دژاکام تشکر می‌کنم که راه را برای ما راه‌گم کردگان نمایان کردند.

رابط خبری: همسفر فریبا، رهجوی راهنما همسفر مریم (لژیون سوم)
ویراستاری و ارسال: راهنمای تازه‌واردین، همسفر سمانه
همسفران نمایندگی گوجان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .