English Version
English

بخشش باعث رشد و ارتقاء می‌شود

بخشش باعث رشد و ارتقاء می‌شود

جلسه سوم از دور ششم سری جلسات لژیون سردار، نمایندگی خواجو با استادی راهنما مسافر حسین، نگهبانی راهنما مسافر مهدی و دبیری راهنما مسافر عباس با دستور جلسه " دنور " در روز یکشنبه 26 فروردین‌ماه راس ساعت ۱۵:۱۵دقیقه برگزار گردید.



خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. در ابتدا خداوند را شاکر و سپاسگزار هستم که در جمع شما حضور دارم و آموزش می‌گیرم. از نگهبان لژیون سردار و همه خدمتگزاران تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند. همه ما اعضا بسیار خوشبخت هستیم که در خانواده بزرگ کنگره 60 حضور داریم و می‌توانیم در کنار هم آموزش بگیریم و به رشد برسیم. دستور جلسه ماهانه لژیون سردار دنور می‌باشد و دنور در لغت به معنی بخشنده یا رها کردن می‌باشد. در علم فیزیک کلمه دنور به معنی توزیع نور و اثرات آن بر سایر موجودات می‌باشد و در ادبیات به معنی نور ذهنی و تاثیر گذاشتن بر ذهن افراد می‌شود و در کل متضاد کلمه دنور تاریکی می‌باشد.

خداوند به انسان اختیار داد و اختیار او را محترم شمرد. صفات خوب و صفات بد در درون انسان قرار دارد و انتخاب هر کدام از آنها بستگی به آموزش و آگاهی ما دارد. اگر درست آموزش ببینیم به فهم انجام کارهای خوب هم می‌رسم و اگر درست آموزش نبینم هیچگاه به فهم انجام کارهای خوب نمی‌رسم. تجربه من این است که هیچگاه تصور نمی‌کردم بتوانم در جایگاه دنوری قرار بگیرم.

زمانی که وارد مسیر درمان شدم حتی به سختی پول داروی خودم را تهیه می‌کردم و به آرامی با آموزش‌های کنگره متوجه شدم که برای بخشیدن احتیاج به داشتن پول‌های زیاد نمی‌باشد و همه کسانی که پول فروان دارند بخشنده نیستند. در این راه بخشی از آن داشتن پول است و مهمتر از همه این است که بتوانی بر مادیات سوار شوی و مادیات را از خودت جدا کنی. خیلی ها حتی نمی‌توانند برای خودشان خرج کنند و جهنم واقعی همین است که شخص از نظر مالی داشته باشد ولی نتواند حتی برای خودش خرج کند.
بخشندگی هم مثل هر چیزی آداب خاص خودش را دارد و باید این بخشش بدون چشم داشت باشد و ما باید بخشش را برای بخشش انجام دهیم. همه عملکرد ما برگشت دارد و هیچ چیزی در کائنات گم نمی‌شود. بخشش باعث رشد و ارتقاء می‌شود. ما می‌توانیم در این راه هم از متد DST استفاده کنیم و اگر توانایی زیادی نداریم از مبالغ کم شروع کنیم و من این کار را خودم تجربه کردم تا امروز به این جایگاه رسیدم.

امیدوارم بتوانیم در کنار هم آموزش بگیریم و رشد کنیم. در پایان هم اعلام پهلوانی راهنمای گرامی آقای حمید گلی را خدمت ایشان و همه شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم.

تایپ و ویرایش: مسافر مرتضی
تنظیم و ارسال: مسافر بهنام

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .