English Version
English

در خلقت هر موجودی فلسفه‌ی عظیمی نهفته است

در خلقت هر موجودی فلسفه‌ی عظیمی نهفته است

جلسه دهم ازدوره‌ی پانزدهم از کارگاه ‌های آموزشی، خصوصی، کنگره ۶٠ نمایندگی قیدار با استادی مسافر سعید با نگهبانی مسافر ابوذر با دبیری مسافر سیف الدین با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ راس ساعت ۱۷:٠٠ آغاز به کارکرد. 

 

خلاصه سخنان استاد

خدای خود را شاکر و سپاسگزارم که در این جلسه حضور دارم و از ایجنت محترم و لژیون مرزبانی و راهنمای لژیون ششم که اجازه دادند دراین جایگاه خدمت کنم تشکر می‌کنم. 

 

دستور جلسه هفتگی وادی دوم وتاثیر آن روی من است. وادی ها درس زندگی کردن را به ما آموزش می‌دهند در وادی اول تفکر کردن را آموختیم در وادی دوم تاکید روی ارزشمند بودن انسان و همه موجودات می‌شود خداوند در خلقت هر موجودی یک حکمت و فلسفه عظیمی داشته است، و اینکه هر موجودی جهت هدفی پا به هستی گذاشته است در پیام وادی دوم ما با جنگ نرم خود (اطلاعات، محبت ،اندیشه) سعی داریم شهر وجودی خود را که سالیان سال با اعمال ضدارزشی تخریب کرده‌ایم با فراگیری آموزش و تفکر تبدیل به دنیایی آباد کنیم که در ادامه همه هستی راه خود را به سمت نیروهای مافوق بردارند.در دوران مصرف، بسیاری از مصرف کنندگان مسیر را گم و خیلی احساس پوچی می‌کنند و اعتماد به‌نفس لازم را ندارند چرا که فرد مصرف کننده با مصرف مواد زیر خروار‌ها ضدارزش مدفون می‌شود این وادی یادآور می‌شود من باور کنم که بیهوده و پوچ خلق نشده‌ام.

 

 انسان همیشه تاریکی‌ها را تجربه می‌کند برای پی بردن به عظمت روشنایی‌ها، اگر ارزش حال خوش و کنگره را‌ می‌دانیم بخاطر آن عمق تاریکی‌ای بود که تجربه کرده‌ایم. و سپاسگزار خداوند هستم بر سر دوراهی ضدارزش‌ها و ارزش ها، تاریکی ها و روشنایی ها، صراط مستقیم و کنگره ۶٠ را انتخاب کرده ایم.

  

 بدانیم که اگر احساس ناامیدی و پوچی می کنیم این فقط یک توجیه است برای فرو رفتن بیشتر در ضدارزشها ،اگر می خواهیم بر شهر وجودی خود فرمانروایی کنیم ،این امر با فراگيري جهانبینی و دانش کنگره ۶۰ میسر می‌شود. ممنونم که به صحبت های من گوش کردید.

 

تایپ و درج:مسافر حجت لژیون ششم

عکس:مسافرناصر مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .