English Version
English

وادی دوم و تاثیر آن روی من

وادی دوم و تاثیر آن روی من

به نام قدرت مطلق الله
سیزدهمین جلسه از دور سوم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰نمایندگی بروجرد ویژه مسافران سفر اول و دوم به استادی مسافر حمید و نگهبانی مسافر احمد و دبیری مسافر امیرحسین با دستور جلسه؛وادی دوم و تاثیر آن روی من. روز سه‌شنبه در ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد
قبل از هر چیزی خداوند را شاکرم که کنگره ۶۰ را سر راه من قرار داد ، تا بتوانم در اینجا این حال خوش را تجربه نمایم . در راس از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که یک همچین بستری را برای ما فراهم نمودند ، تا امثال من مصرف کننده بتوانند در اینجا به درمان برسند . از راهنمای خوب خودم آقای مجتبی تشکر و قدردانی می‌کنم که تو این مدت من را تحمل کردند و آموزش‌های لازم را به من دادند .
و اما در مورد دستور جلسه امروز وادی دوم ، که می‌گوید ؛ هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد ، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم .
روزی که من وارد کنگره ۶۰ شدم ، شاید اگر آن روز من نمی‌توانستم برداشت لازم را از صحبت‌های استاد جلسه نمایم ، الانه در این جایگاه نبودم . چون من آمده بودم ، که یک بررسی کنم که اگر خوب بود به اینجا بیایم . آن روز انقدر خوب و درست صحبت کردند و انقدر قشنگ مسائل اعتیاد را برای من جا انداختند که حس کردم اینجا همان جایی است که من بعد از بیست و شش ،هفت سال مصرف می‌توانم خودم را درمان کنم .
من در زمان مصرف در یک مقطعی به آن هیچی و پوچی که توی وادی دوم در موردش توضیح می‌دهند ، رسیدم و احساس ناامیدی کامل ، ترس ، حقارت ، سرشکستگی و ......... میکردم . همه این‌ها را من تجربه کردم و در تاریکی‌ها غرق شده بودم و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که به راحتی از این تاریکی ها بیرون بیایم و این خیلی برای من سخت بود . جاهای دیگر را برای اینکه از این تاریکی‌ها خارج بشوم ، تجربه کردم ولی هیچ نتیجه‌ای نگرفته بودم . چرا که نه علم و نه آگاهی آن را داشتم و این باعث شده بود که من نزدیک به بیست وشش،هفت سال توی تاریکی‌ها و ظلمت باشم .
خدا را شکر می‌کنم که کنگره ۶۰ سر راه من قرار گرفت و در اینجا از آن آموزش‌های ناب استفاده کردم و بدون اینکه من مشکلی از لحاظ جسمی داشته باشم ، توانستم سفر اولم را به لطف خداوند به پایان برسانم . امیدوارم تک تک دوستان عزیز که توی این مسیر تازه قدم نهادند ، بدانند که اینجا جای خوبی برای درمان اعتیاد می‌باشد و همان جایی است که می‌توانند به آرامش و ثبات برسند و در آخر هم امیدوارم همه سفر اولی‌ها این مسیر را به خوبی طی کنند و به آن رهایی و آزادی که مد نظر کنگره است ، برسند .
از اینکه به صحبت های من گوش دادید،متشکرم .

تایپ و تنظیم؛مسافر حسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .