English Version
English

تکامل و آموزش فقط در جمع صورت می گیرد

تکامل و آموزش فقط در جمع صورت می گیرد

نهمین جلسه از دوره نهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاشمر به استادی مسافر حسین، نگهبانی موقت مسافر حمید و دبیری مسافر محمد رضا با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» در روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. از نگهبان جلسه حمید آقا سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. دستور جلسه این هفته « وادی دوم و تاثیر آن روی من » است.
این وادی به ما می گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نگذاشته است، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. یعنی خداوند برای هر چیزی که  خلق نموده  هدفی داشته است.
حتی خلقت یک بوته ی گیاه یا درخت و همچنین حیوانات، بدون هدف نبوده است. این وادی می خواهد حس ناامیدی را از ما بگیرد و به ما امید بدهد.
دقیقا خودم این حس ناامیدی را تجربه کردم و می گفتم که در 50 سالگی از من گذشته و دیگر زمانی از زندگی من نمانده است که وارد کنگره شوم و اعتیادم را درمان کنم.
جناب مهندس دژاکام فرمودند: بک دوچرخه سواری که مبتلا به سرطان شده و به علت شیمی درمانی ضعیف شده بود تصمیم می گیرد که دوچرخه سواری را ادامه دهد و اگر قرار است بمیرد بهتر که در حال ورزش باشد و با امیدواری ادامه دهد و با بیماری سرطان مبارزه کند.
من هم از این موضوع الهام گرفتم و تصمیم به درمان گرفتم با خود عهد بستم که اگر روزی بمیرم چه بهتر که پاک باشم و چند روزی را درست زندگی کرده باشم.
در شهر وجودی انسان بیش از 38 هزار میلیارد سلول زندگی می کنند و هر سلول خودش مانند یک شهر است، پس این ساختار بیهوده آفریده نشده است.
در این شهر وجودی بیش از 400 کارخانه فعال هستند که در حال تولید مواد شبه افیونی بدن می باشند ولی انسان با ورود به تاریکی ها و مصرف مواد مخدر این کارخانه ها را از کار می اندازد.
انسان و تمام موجودات دارای صور پنهان و صور آشکار هستند و به صورت خیلی دقیق در حال پیمودن مسیر زندگی می باشند.
اما خداوند به انسان قدرت اختیار عطا نمود و او را بر سر دوراهی قرار داد تا با اختیار خود مسیر را انتخاب نماید که به سمت ارزش ها حرکت کند یا به سمت ضد ارزش ها برود.
در صورتی که ضد ارزش ها را انجام دهد باید بهای آن را هم بدهد و جبران خسارت کند و اگر قوانین را رعایت کند و کارهای ارزشی انجام دهد در صلح و آرامش قرار می گیرد.
انسان زمانی در بهشت بودن را تجربه می کند که اختیار تمام سلول های شهر وجودی خود را داشته باشد در غیر این صورت جهنم را تجربه خواهد کرد.

من برای ترک اعتیاد تمام روش ها را امتحان کردم و همه جا رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم. در کنگره 60، سی دی های آموزشی مهندس دژاکام و استاد امین توانست به درمان من کمک کند.
تکامل و آموزش فقط در جمع صورت می گیرد. اگر یک گله آهو هر کدام به تنهایی خواسته باشد زندگی کند طعمه حیوانات درنده خواهد شد.
انسان هم به همین شکل باید در جمع قرار بگیرد تا آموزش ها را دریافت کند و بتواند رشد کند تا در مسیر زندگی خود موفق بشود و پیشرفت کند.
در پایان از همه شما تشکر می کنم که سکوت کردید و به صحبت های من توجه نمودید.
عکاس: مسافر جلال لژیون هشتم راهنما مسافر امید
تایپ و ویراستار: مسافر حمید لژیون چهارم راهنما مسافر مجید
ارسال خبر: مسافر محمد لژیون سوم راهنما مسافر حمید
مرزبان کشیک : مسافر محمد رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .