English Version
English

مشکلات لعنت خداوند نیستند مشکلات رحمت خداوند هستند

مشکلات لعنت خداوند نیستند مشکلات رحمت خداوند هستند

جلسه هفتم از دور سی و پنجم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره۶۰ نمایندگی شیخ بهایی اصفهان با استادی مسافر حمید‌رضا، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر محسن با دستور جلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" در روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه۱۴۰۳ ساعت ۱۷ برگزار گردید.

سخنان استاد:

سلام دوستان حمیدرضا هستم یک مسافر

خداوند را سپاس‌گزارم بابت فرصتی که باز هم به من داده شد تا در این مکان مقدس قرار گرفته و از شما عزیزان آموزش بگیرم. در ابتدا از جناب آقای مهندس دژاکام عزیز کمال تشکر را به جا می‌آورم که این بستر را فراهم نمودند تا با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنیم به حال خوش برسیم.
دستور جلسه این هفته
«وادی دوم و تاثیر آن روی من» می‌باشد.
وادی دوم هم مانند سایر وادی‌ها از آموزش‌های بسیاری برخوردار می‌باشد. در عنوان این وادی آمده است که هیچ مخلوقی جهت بیهودگی،قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
منظور از جنگ نرمی که در این وادی از آن نام برده شده است جنگی نیست که در آن تفنگ و گلوله کاربرد داشته باشد، این جنگ، جنگ با افکار می‌باشد.
جنگ تخریبی با نیروهای بازدارنده است. یک شخص مصرف کننده تا زمانی که در مسیر ضد ارزش‌ها حرکت می‌کند دائماً دارای افکار مخرب می‌باشد، بدون تفکر دست به کارهای ناشایست می‌زند. زمانی که می‌خواهد به طرف ارزش‌ها حرکت کند ممکن است یک سری مشکلات برایش به وجود بیاید. آن شخص باید با تفکر مشکلات خود را حل کند.
آقای مهندس می‌فرمایند؛ مشکلات لعنت خداوند نیستند مشکلات رحمت خداوند هستند. اگر من یک مشکلی برایم به وجود بیاید باید درصدد حل آن مشکل قدم بردارم،
ما در کنگره برای این خدمت می‌کنیم که بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم و به درجه بالاتری برویم و جایگاه خودمان را در کائنات تغییر دهیم. زمانی که در کنگره یک جایگاه خدمتی به رهجو داده می‌شود آن جایگاه توسط خداوند هدیه داده شده است.
یادم می‌آید یک زمانی خدمت دبیری به اینجانب پیشنهاد داده شد و من این خدمت را رد کردم، و تا امروز به واسطه آن ناشکری و ناسپاسی ۶ سال است که در کنگره هستم خدمت نگهبانی را انجام دادم مرزبان شدم و الان راهنمای تازه واردین هستم ولی تا به حال به واسطه آن ناشکری خدمت دبیری از من گرفته شده است. دوستان هر خدمتی که در کنگره به شما پیشنهاد می‌شود با جون دل بپذیرید. من مطمئن هستم هیچ زمانی دیگر خدمت دبیری به من داده نمی‌شود. هر خدمتی که به شما پیشنهاد می‌شود به واسطه خداوند از جانب بنده خود در کنگره به شما پیشنهاد می‌شود من مطمئن هستم آقای مهندس از جانب خداوند شال کمک راهنمای تازه واردین را بر دوش من انداخته است.
از این که با سکوت قشنگتان به صحبت‌های من توجه کردید از شما عزیزان تشکر میکنم.

اهدای لوح تقدیر لژیون سردار با حضور ایجنت محترم شعبه و نگهبان لژیون سردار

 

اسامی نفرات برتر آزمون داخلی نمایندگی شیخ‌بهائی
مسافر احسان (لژیون مرزبانی)
مسافر اسماعیل (لژیون ۱۲)
مسافر محسن  (لژیون ۷)
مسافر حمید (لژیون ۱۹)
مسافر حمید (لژیون ۱۹)
مسافر حسین (لژیون ۱)
مسافر علیرضا (لژیون ۴)
مسافر حمید (لژیون ۲۲)
مسافر سعید (لژیون ۴)
موفقیت نفرات برتر خدمت این عزیزان تبریک و شادباش عرض می‌کنم.
 
مسئول برگزاری آزمون‌های داخلی مسافران نمایندگی شیخ‌بهایی، راهنما محترم مسافر مرتضی

مرزبان کشیک: مسافر مهدی 

نگارش: مسافر مهدی (لژیون‌۱۶)، مسافر امیر عباس (لژیون ۵)

ارسال مطلب: مسافر رسول 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .