English Version
English

ما می‌توانیم در اوج تاریکی، روشنایی را پیدا کنیم

ما می‌توانیم در اوج تاریکی، روشنایی را پیدا کنیم

جلسه اول از دور سی‌ و چهارم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی  مسافر مهران، نگهبانی مسافر یحیی و دبیری مسافر میثم با دستور جلسه "وادی دوم و تأثیر آن بر روی من" روز سه‌شنبه 04 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مهران هستم یک مسافر
قبل از هرچیز بابت حضورم در کنگره 60 از خداوند تشکر می‌کنم، از آقای مهندس و خانواده محترمشان سپاسگزارم، از راهنمایان خوبم کمال قدردانی را دارم .
دستور جلسه امروز وادی دوم ( هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی نهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم )
این وادی در حقیقت وادی امید است که خداوند به واسطه اختیاری که به انسان داده است و او را به نسبت بقیه موجودات برتری داده است و این یک امتیاز مهمی است که خداوند به انسان عطا کرده و او را اشرف مخلوقات خوانده است، و قدرت تصمیم گیری و اختیار را به او داده است.


خداوند می‌فرماید: که من راه را به شما نشان داده ام و مسیر روشنایی و تاریکی را در مقابل شما قرار دادم و انسان با اختیاری که دارد می‌تواند راه درست را انتخاب کند و این موهبت (اختیار) را به دیگر مخلوقاتش عطا نکرده است، پس ما باید قدر این موهبت را بدانیم.
آقای مهندس دروادی اول به ما آموخت که در ابتدا باید تفکر کنیم و بعد تصمیم بگیریم که کدام راه را انتخاب کنیم ،روشنایی یا تاریکی، ما به هر دلیلی ممکن است که راه ضد ارزش ها را انتخاب کرده باشیم  آقای مهندس می‌فرمایند: که ما به گذشته برنمی‌گردیم، ما می‌توانیم در اوج تاریکی، روشنایی را پیدا کنیم. بهتر از گذشته، زمانی که من روشنایی را پیدا کردم می‌توانم در جایگاهی که لایقش هستم قرار بگیرم، زمانی که انسان راه تاریکی را انتخاب میکند اولین چیزی که به سراغش می‌آید نا امیدی است، که این حس می‌تواند انسان را به نابودی بکشاند و هدف خلقت خودش را از دست می‌دهد و در ادامه به این نتیجه می‌رسیم که یک قدرتی در این مسیر هست که به ما کمک می‌رساند.


همانطور که می‌دانید هفته‌ای که در پیش داریم هفته‌ی زیبای راهنما می‌باشد، پیشاپیش به همه راهنمایان گرامی وهمه شما عزیزان تبریک می‌گویم و انشالله که همه بتوانیم آنطور که شایسته است از راهنمایان خود تشکر و قدردانی نماییم.

تایپ: مسافر امید لژیون سوم، مسافر بهروز لژیون اول و مسافر امیر لژیون ششم
عکس: مسافر الیاس لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال: مسافر بهنام

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .