English Version
English

راه درست راهی است که سند آن معتبر باشد

راه درست راهی است که سند آن معتبر باشد

جلسه دوازدهم از دوره سی و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر رحمت و دبیری مسافر محمد با دستورجلسه "وادی دوم و تأثیر آن روی من" روز سه‌شنبه مورخ چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم مسافر. خدا را شاکرم که امروز در جمع شما عزیزان هستم و در حال آموزش گرفتن هستم. از راهنمای سفر اول، آقای ناصر و از راهنمای سفر دوم آقای هادی بابت زحماتی که برای بنده متحمل شدند ممنونم. دستور جلسه وادی دوم می‌باشد که بیان می‌کند: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی، بدون هدف پای به جهان هستی نگذاشته است. برای مثال شخصی، زانوی غم بغل بگیرد و بگوید که بیهوده به دنیا آمده‌ام و کار من دیگر تمام شده است. انسان اشرف مخلوقات است و همه‌چیزهایی که در هستی آفریده‌شده فقط و فقط برای آرامش انسان خلق‌شده است.

در طبیعت، موجودات و حیوانات حتی تمامی هستی، همه و همه برای رفاه حال انسان به وجود آمده است. چون انسان در اعماق تاریکی فرورفته و برای خارج شدن از تاریکی‌ها، باید سختی‌ها و مشکلات را تحمل نماید و تلاش نماید که از آن خارج شود. مهندس دژاکام می‌گوید؛ من برای بیست سال آینده در حال برنامه‌ریزی هستم، پس انسان بیهوده نیست. این دستور جلسه شامل دو بخش می‌باشد: بخش اول امیدواری می‌بخشد و به من می‌گوید علیرضا امیدوار باش، چرا ناامید هستی. چرا تلاش نمی‌کنی. تو از دیگران چه چیزی کم داری. اگر درراه صراط مستقیم و راه درست تلاش کنی قطعاً به نتیجه خواهی رسید.

ما در زمان مصرف مواد مخدر همه‌چیز خود را ازدست‌داده‌ایم یا در حال از دست دادن بودیم و موضوعاتی مانند کینه‌توزی، نفرت و حسادت بر ما غلبه می‌نمود و حتی با همسفر خود قادر نبودیم صحبت نماییم. انسان در سه جا نمی‌تواند تعیین موجودیت نماید: اول اینکه کجا به دنیا بیاید، دوم چه قیافه و پوستی داشته باشد و سوم، فرزند چه شخصی باشد ولی کاملاً یقین دارم که بدون هدف به دنیا نیامده‌ایم. در کنگره 60 آموخته‌ام باید برای هر مسئله‌ای برنامه‌ریزی نمایم تا به هدف خود برسم. هدف از آمدن به کنگره چیست. هدف‌دارم یا صرفاً به خاطر خانواده به کنگره می‌روم. اگر به خاطر دیگران می‌آیم بهتر هست اصلاً نیایم.

در مسیر کنگره باید سی‌دی‌های آموزشی را بنویسم، سروقت در کارگاه‌های آموزشی شرکت نمایم، در لژیون شرکت نمایم، مشارکت کنم، داروی خود را به‌موقع استفاده کنم، اگر همه این کارها را انجام دادم بدانم فقط برای خودم این‌ها را انجام داده‌ام نه دیگران. در گذشته قادر نبودم حتی با یک شخص صحبت نمایم ولی امروز برای صد نفر در جایگاه استادی صحبت می‌کنم و همه را از کنگره 60 دارم. هیچ جای دیگر سراغ ندارم که این همه انرژی وجود داشته باشد. راه درست راهی است که سند آن معتبر باشد. بنده برای یک مشاوره ساده به یک مشاور مراجعه نمودم تنها برای پنج دقیقه، مبلغ پانصد هزار تومان از من گرفتند، در کنگره و در لژیون چندین ساعت آموزش دریافت می‌کنیم، آیا راهنما یا کنگره از ما مبلغی دریافت می‌کند. راه، مسیر و مقصد درست است و تنها راه برای موفقیت، تلاش و کوشش من است، غیر از تلاش چیزی به دست نمی‌آورم.

اگر از صبح تا شب قرآن به دست بگیرم، سفره فاطمه زهرا بیندازم و فقط از خدا بخواهم که مرا از بند مواد مخدر نجات بده و هیچ حرکتی انجام ندهم، معجزه‌ای در کار نیست. آموزش‌های کنگره 60 را باید کاربردی نمایم تا رها بشوم، کسی کارآزموده می‌شود که تجربه و اطلاعات کسب نماید و آن را کاربردی کند. بهترین نوشتارها در دیوارها نوشته می‌شود ولی کدامیک کاربردی می‌شود. اگر آموزش‌های من عملیاتی شدند قطعاً نتیجه خوبی خواهد داشت. انسان همیشه بر سر دو راهی فساد و تقوا قرار می‌گیرد و همه‌ی الگوها هم در مسیر وجود دارند. کسانی که مسیر تقوا را پیش‌گرفته‌اند و انسان‌هایی که مسیر فساد را طی کرده‌اند، همه برای من و شما الگو هستند، پس کدام راه لذت‌بخش است. برای بنده آرامش، آسایش و بهتر زندگی کردن، بسیار لذت‌بخش است. از اینکه با سکوت خود به صحبت‌های بنده توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

تایپ و ویرایش: مسافر میلاد لژیون دوم
عکس: مسافر آرین لژیون سوم
ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلانَ

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .