English Version
English

انسان برای رهایی از هر موقعیتی کافی است که خواسته داشته باشد

انسان برای رهایی از هر موقعیتی کافی است که خواسته داشته باشد

 نهمین جلسه از دوره سی وهفتم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰، نمایندگی نیما یوشیج بهشهر به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر کاظم و دبیری مسافر روح الله با دستور جلسه: (وادی دوم و تاثیر آن روی من) روز سه شنبه ۴ اردیبهشت راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

سلام دوستان محمد هستم یک مسافر. در ابتدا به رسم ادب از جناب مهندس و خانواده محترمشان برای فراهم نمودن این بستر تشکر و قدردانی می‌نمایم که باعث شدند انسانهایی همانند بنده از تاریکی نجات یابند و به آغوش خانواده بازگردند. وقتی به گذشته خود تفکر می‌کنم چه جایگاهی در جامعه و نزد خانواده داشتم و اکنون که از دام اعتیاد رها شدم و جایگاه خود را می‌بینم آن‌وقت قدر کنگره و این جایگاه را درک می‌کنم از راهنمای درمانم آقا مرتضی تشکر می‌کنم که دوستانه در مدت زمان درمانم تجربیات خودشان را در اختیار ما قرار دادند و تشکر از راهنمای تازه واردین که در ۳ جلسه مشاوره اولیه باعث شدند که در مسیر کنگره قرار بگیرم. از کلیه خدمتگزاران شعبه ایجنت محترم و مرزبانان عزیز کمال تقدیر و تشکر را دارم و خدمت مرزبانان جدید که در انتخابات موفق به کسب رای شدند تبریک عرض می‌ نمایم.

در مورد دستور جلسه: وادی دوم باید بیان کنم که زمانی در زندگی خودمان مشکلاتی را برای خود رقم می‌زنیم و چون راه رهایی از مشکل را بلد نیستیم و با خود فکر می‌کنیم چون راه‌ حلی برای مشکل وجود ندارد دیگر تلاش نمی‌کنیم بطور مثال زمانی که مصرف کننده شدم چون به دنبال رهایی از مواد نرفتم با خود فکر می‌کنم تا آخر عمر باید مصرف کننده بمانم و دیگر نمی‌توانم یک انسان سالم باشم و تا زنده‌ام باید مصرف کننده بمانم در صورتی که این طرز فکر اشتباه بود و برای رهایی تلاش نکردم. در زمان مصرف نگاهم به زندگی و اموال دیگران بود و حسرت می‌خوردم چون برای به دست آوردن چیزی تلاش نمی‌کردم و همیشه خودم را ناامید می‌دانستم، تا اینکه با کنگره آشنا شدم و سی دی های جناب مهندس را گوش دادم و با وادی‌ها آشنا شدم و کم‌کم متوجه شدم زندگی اینگونه که من فکر می‌کردم نیست و سخت در اشتباه بودم انسان برای رهایی از هر موقعیتی کافی است که خواسته داشته باشد. در صحبت‌های جناب مهندس شنیده بودم که ایشان فرمودند: هر انسان یک آرزو دارد و یک خواسته، آرزو امکان دارد به‌ دست بیاوری یا اینکه نتوانی ولی همان آرزو اگر به دید خواسته به آن نگاه کنی برای آن تلاش می‌کنی و زودتر به آن خواهی رسید. استاد امین در یکی از سی‌دی‌ها اینگونه بیان کردند : که فتح کردن قله بسیار سخت است ولی مهم نگهداری از قله است که چگونه آن جایگاه را حفظ کنی در کنگره رهایی راحت است به موقع دارو می‌گیریم و طبق برنامه جلو میرویم ولی ماندگاری در رهایی مهم است. امیدوارم همگی در رهایی کنگره ماندگار باشیم. 

از این‌که با سکوت خود به صحبتهای من توجه کردید سپاسگزارم.

تایپ : مسافر حسین لژیون یازدهم 

عکس: مسافر مسلم 

ارسال گزارش: مسافر مسلم لژیون دوازدهم 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .