English Version
English

لژیون های ویلیام (درمان نیکوتین)

لژیون های ویلیام (درمان نیکوتین)

گزارش تصویری از لژیون‌های ویلیام (درمان سیگار) به روایت تصویر

خلاصه سخنان راهنمای محترم درمان نیکوتین مسافر حسین:

سلام دوستان حسین هستم مسافر نیکوتین؛

وادی ها چراغ راه هستن که ما را به مقصد می‌رسانند وادی قبل وادی تفکر بود که به چه چیزی باید فکر کنیم و به چه چیزی نباید فکر کنیم و رابطه تفکر و فکر را بیان می‌کند. نیروهایی درون انسان وجود دارد که اگر بتوانیم آنها را به حرکت در بیاوریم هیچ چیز برای انسان محال نیست ولی نیروهای منفی با بزرگترین ابزار خود یعنی ناامیدی جلوی آنها را می‌گیرند.

در وادی دوم می‌فرماید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌دهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.در این وادی حال شما بد می‌شود که من باختم،ناکامی ها و احساس هیچ بودن میکنید ولی در همین وادی دارد می‌گوید که با تمام مشکلات تو بیهوده نیامدی واز هیچ نیستی. اصولاً انسان تاریکی ها را تجربه می نماید برای پی بردن به عظمت روشنایی ها، ولی وقتی در تاریکی فرو رفتی باید از گذرگاهای سختی عبور کنی، ما تاریکی را دیده ایم اعتماد به نفس و خیلی چیزها رو از دست داده ایم و حالا وقتی داریم برگشت می کنیم احساس ترس و شکست و ناامیدی میکنیم، ولی در ادامه انسانی کار آزموده و خوبی می‌شویم. هر وقت بخواهی برگردی خداوند تو را یاری می‌کند ولی این نیرو سازو کار خودش را دارد و تو باید جلب آن شوی، و یک خداچه شوی تا تو را قبول کند. باید سختی های مسیر را بپذیری چیزی که آسان بدست بیاید آسان هم از دست می‌رود پس باید آلیاژ خود را تغییر دهی.

ما با مصرف سیگار کارخانه‌ی تولید نیکوتین آمین را تخریب کرده ایم و نمی‌توانیم با قطع یک مرتبه‌ی سیگار مشکل آن را حل کنیم، باید ده ماه برای آن زمان بگذاریم و آدامس نیکوتین‌دار را جایگزین سیگار کنیم و با روش DST این کارخانه را راه اندازی کنیم تا بتوانیم اعتیاد به سیگار خود را درمان کنیم.

نگارنده: مسافر مسلم لژیون ۶

ویراستار: مسافر عباس لژیون ۸

عکاس: مسافر سعید لژیون ۱۱

تنظیم: مسافر وحید لژیون ۱۸

ارسال: مرزبان خبری مسافر ایمان

نمایندگی جهانبین شهرکرد /مسافران 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .