English Version
English

گروه خانواده - از ناامیدی به امیدواری

گروه خانواده - از ناامیدی به امیدواری

جلسه نهم از دوره دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی الوند به نگهبانی راهنمای تازه‌واردین همسفر معصومه، دبیری همسفر فاطمه و استادی همسفر سمیه با دستور" جلسه وادی دوم و تأثیر آن روی من" دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

سلام دوستان سمیه هستم یک همسفر، خدای خودم را شاکرم برای بودن در کنگره و حال خوشی را که به دست آورده‌ام، از راهنمای خوبم خانم مریم عزیز برای راهنمایی و آموزش‌های خوبشان تشکر می‌کنم و ممنونم از ایشان که اجازه خدمت کردن و آموزش گرفتن را به من دادند. همچنین از خانم نازنین بابت آموزش‌های نابشان بی‌نهایت سپاسگزارم.
دستور جلسه وادی دوم و تأثیر آن روی من وادی اول به ما می‌گوید هر چیزی که بخواهد خلق شود اول باید تفکر شود چون با تفکر درست، رفتار مثبت هم نمایان می‌شود. این وادی ناامیدی را به امیدواری تبدیل می‌کند. یک مصرف‌کننده وقتی به کنگره می‌آید و شروع به درمان می‌کند اولین وادی تفکر هست، مسافر با خود فکر می‌کند و می‌گوید من که دنیایی پر از تاریکی و ناامیدی دارم و به دیگران و خودم و حتی جسم خودم آسیب رساندم چطور می‌توانم این مسیر را ادامه دهم و به روشنایی‌ها برسم، درواقع راه را برای خودش سخت می‌کند از خدای خودش می‌پرسد که من برای چی آفریده‌شده‌ام. برای از بین بردن این تفکرات وادی دوم به ما خیلی کمک می‌کند که نیروهای منفی به سراغش نیایند. تا بتواند حس ناامیدی را از بین ببرد و به درمان برسد.

هر چیزی که در هستی وجود دارد باارزش است و خاصیتی دارد مثل درختان کوه‌ها و همه موجودات دیگر که بی‌هیچ نیستند. یا مثال حضرت موسی که در کوه طور در حال مناجات بودند کرمی را می‌بیند و از خداوند می‌پرسد که این کرم برای چه آفریده‌شده است؟ و خداوند در پاسخ می‌گوید قبل از اینکه شما این سؤال را از من بپرسید کرم از من پرسید خدایا برای چه موسی را آفریده‌ای؟ پس باید بدانیم که هیچ‌کدام از ما بی‌هیچ نیستیم و بیهوده آفریده نشده‌ایم. درختی که ما از میوه و سایه آن استفاده می‌کنیم دی‌اکسید کربن هوا را می‌گیرد و به ما اکسیژن می‌دهد که ما بتوانیم بهره لازم را ببریم. اگر به آرم کنگره ۶۰ دقت کنیم می‌بینیم که یک مثلث داخل دایره‌ای است اینجا مثلث؛ تمثیل حرکت است و از پایین‌ترین نقطه به بالاترین نقطه می‌توان رسید که پایین‌ترین نقطه ویرانی و سقوط ما است.



وقتی یک مصرف‌کننده سفر خود را شروع می‌کند با مشکلات متعدد روبرو است اما دایره برخلاف مثلث دارای اضلاع بی‌نهایت است که می‌تواند به اوج رسیدن یا رسیدن به‌فرمان عقل باشد؛ که یک مصرف‌کننده می‌تواند با تلاش و کوشش خودش به آن برسد. در آخر نتیجه می‌گیریم که این وادی‌ها درس بهتر زندگی کردن را به ما یاد می‌دهد؛ و از وادی اول که تفکر است تا وادی چهاردهم که عشق و محبت است می‌رسد. متشکرم از اینکه به حرف‌های من گوش دادید.
 

تبریک جایگاه دبیری خدمت همسفر فاطمه لژیون سوم و تشکر و قدردانی از دبیر قبلی همسفر عذرا لژیون سوم:


نفرات برتر آزمون شماره 4 در تاریخ 3 اردیبهشت 1403 نمایندگی الوند قزوین:

همسفر سمیه لژیون سوم: ۲۰
همسفر معصومه لژیون سوم: ۱۹/۲۵
همسفر فاطمه لژیون یک: ۱۹٫۲۵
همسفر معصومه راهنما تازه واردین: ۱۹/۲۵
همسفر سمیه لژیون چهار: ۱۹
همسفر خدیجه راهنما تازه واردین: ۱۹


عکاس و مرزبان کشیک: همسفر سمیه
تایپ: همسفر نسرین لژیون سوم
تنظیم و ارسال: راهنمای تازه واردین همسفر خدیجه

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .