English Version
English

هیج جیزی در دنیا بیهوده آفریده نشده است

هیج جیزی در دنیا بیهوده آفریده نشده است

هفتمین جلسه از دوره بیست وپنجم  کارگاه‌های آموزشی خصوصی ویژه همسفران نمایندگی عطار نیشابوری به استادی: مرزبان همسفر رؤیا و نگهبانی: همسفر محبوبه و دبیری: همسفر زهرا با دستور جلسه « وادی دوم وتأثیرآن روی من » در روز دوشنبه 3  ادیبهشت  ۱۴۰3 رأس ساعت 16 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد :

دستورجلسه امروز :وادی دوم می‌گوید هیچ مخلوقی جهت بیهودگی خلق نشده است همه و همه ریزودرشت، از اول تا آخر همه دارای نقش و عملکرد خودشان هستند که هیچ‌چیز نمی‌تواند جای آن نقش و عملکرد را بگیرد. هیچ‌کدام از ما بی‌هیچ نیستیم حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنم.
همه‌ی ما دارای خصوصیات و توانایی‌های خاص خودمان هستیم که نظیر آن وجود ندارد. هرکدام از ما نسخه‌ای منحصربه‌فرد از قدرت‌ها و توانایی‌هایی هستیم که خداوند به ما داده است.وادی دوم به ما می‌گوید اگر به تمام هستی نگاه کنیم خواهیم دید امکان ندارد چیزی پیدا کنیم که به جهت بیهودگی پا به هستی گذاشته باشد.
اگر هم به مطالبی برسیم که تصور کنیم بیهوده است بازهم باید مطمئن باشیم که این پندار و تصور نادرست ماست و ما نتوانسته‌ایم به هسته‌ی درونی یا فلسفه‌ی وجودی آن پی ببریم. انسان وقتی پا به هستی گذاشت سر یک دوراهی قرار گرفت که: یکی روشنایی‌ها و دیگری تاریکی‌ها. در وادی دوم به من یک تلنگری وارد شد که در شرایط سخت و مشکلات دنبال راه کوتاه نباشم.

من در کنگره آموزش گرفتم که در صراط مستقیم حرکت کنم و از نیروهای بازدارنده دوری‌کنم و افکار مخرب را کنار بگذاریم.
با آموزش‌های کنگره مسیر برای ما بازشده و از تاریکی بیرون آمده‌ایم برای رسیدن به روشنایی‌ها باید از گذرگاه‌های سخت عبور کنیم و اگر آن مشکل را حل کردیم و آن موقع است که تبدیل به انسانی کارآزموده می‌شویم. مشکلات و سختی‌ها مانند نور از دریچه‌ی قلبمان می‌گذرد و باعث ترکیه و پالایش ما می‌شود.امیدوارم بتوانم در مسیر کنگره بهترین استفاده و آموزش‌ها رو بگیرم؛ و بدانم که بیهوده خلق نشده‌ام.

ممنون که به حرف های من گوش کردید .

اعلام نفرات برتر آزمون فروردین ماه

وروذبه سفر دو م همسفران خانم گوهر وخانم منطوره وخانم زهرا

ودر ادامه جلسه کمک راهنمایان با حضور ایجنت ومرزبانان

عکاس: مرزبان خبری همسفرانسیه
تایپ مطلب : همسفر معصومه
نمایندگی همسفران عطار نیشابور

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .