English Version
English

وادی ها شاه کلیدی هستند که مشکلات و مسائل مارا حل می‌کنند.

وادی ها شاه کلیدی هستند که مشکلات و مسائل مارا حل می‌کنند.

سومین جلسه از دوره پنجاه و یکم سری کارگاه های آموزشی خصوصی ویژه همسفران حکیم هیدجی با دستور جلسه  «وادی دوم و تاثیر آن بر روی من » با استادی پیشکسوت محترم همسفر شهلا نگهبانی همسفر جمیله و دبیری همسفر ثریا مورخ ٢اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد. خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان شهلا هستم یک همسفر.
امیدوارم که حال همه ی عزیزان خوب باشد. سال نو را به همه ی عزیزان تبریک میگویم و امیدوارم با قدمهای محکم و استوار امسال سالی پراز موفقیت و خیرو برکت، خوشی و سعادت همراه با رهایی های بسیاربرایتان باشد.
خدای خودم را شاکرم که توفیق حاصل شد که تونستم در جمع دوستان عزیزم باشم واز شما اموزش بگیرم .از ایجنت محترم و مرزبان عزیزو خانم فرشته راهنمای محترم لژیون هشتم سپاسگذارم ک این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا در خدمت شما عزیزان باشم. در مورد دستور جلسه :وادی دوم و تاثیر آن روی من، به قول استادمان اقای خدامی که می‌فرمایند برای اینکه از تاریکی ها عبور کنیم و به روشنایی برسیم، تا از دوزخ به فردوس برسیم، فقط و فقط یک راه وجود دارد، آن راه یکی است که میان این دو کشیده شده یکی از جنس دانایی و دانایی موثر، که ما می توانیم با این ۱۴قانون یا وادی که در هستی و در کنگره جاری است، از این پل به راحتی عبور کنیم و از بند اهریمن ک همان اعتیادو نادانی است رها شویم و پرونده ی اعتیاد را برای همیشه ببندیم .مشروط به اینکه خود طلب کنیم.بخواهیم و تلاش کنیم همه ی ما می‌دانیم وقتی حرف اعتیاد می شود چه چیزهای دیگری دنبالش می‌آید.کلی ضد ارزشهایی ک هر کداممان به نوعی تجربه کردیم و تخریبهایی صورت گرفته ک اگر به این وادی ها توجه کنیم، هر کدامشان شاه کلیدی هستند که مشکلات و مسائل مارا حل می کنند.این وادی ها همه برگرفته شده از کلام  الله مجید قرآنی ک به قول اقای مهندس یا سواد خواندنش را نداریم یا حوصله اش را فقط در مراسمهای خاص از آن استفاده  میکنیم. این ۱۴ قانون یا وادی همان قوانین الهی هستند ک درقرآن از آنها صحبت شده و ما به خیالمان خیلی سخت و دشوار است که می‌گویند دروغ نگو ،تجسس نکن ،عیب جویی نکن ،پشت سر دیگران غیبت نکن و همین هارا مهندس عزیز به صورت خیلی ساده و به زبان خودمان به ما آموزش می‌دهند تا  راه را پیدا کنیم .خودمان را پیدا کنیم ،صیقل داده شویم،ساخته شویم برای زندگی دوباره ، زندگی سرشار از قوانین و راه است

خیلی ها به دلیل پیدا نکردن راه درست و بی ارادگی نه از روی خودخواهی دست به خودکشی زدند. چون خیال میکردند،دیگه فرصتی ندارند دیگه همه چیز تمام شده ،ناامید شده بودند .فرمانده شان به دست اهریمن افتاده بود. به ما اموزش دادند خیلی پیچیده و مبهم نکردند بخاطر همین راحت تو دلهامان می نشیند و ما را به ارامش می رساند .نباید از کنار این وادی ها و اموزشها عبور کنیم .خود من همیشه تاکید میکنم به رهجوهایم یا شما عزیزان ک سرفصل این وادی ها را حتما حفظ کنید .بنویسید و بگذارید جلوی چشمتان تا هر وقت با مشکلی مواجهه شدید آنها را در ذهنتان یادآوری کنید تا حل آن مشکل برایتان راحت شود .البته غافل نباشید از محتوای وادی ها، چون همانطور که همه ما می دانیم سالها بود که هدف خودمان را، انسانیت و هویت خود را، گم کرده بودیم، یا از دست داده بودیم. همه در غرق تاریکی و ظلمات و جهالت بودیم .ولی توفیق خداوند شامل حال ما شده وراه مسیر کنگره را پیدا کردیم و تمای این وادی ها و نوشتارها چراغ راه رسیدن به سعادت و خوشبختی ماشدند. خدارا هزاران بار شکر.حالا که مسیر پیدا شده، باید نقشه ای بکشیم ک راه به عقب نداشته باشه .نقشه ای حساب شده که آمده در وادی اول گفته  که برای این کار باید افکارت و اندیشه ات را درست کنی .تفکر درستی داشته باشی تا ساختار مثبت بسازی و اصلا به چیزهای بیهوده و بی ارزش فکر نکنی چون هم وقت از دست میدی هم انرژی. با مطالعه وادی اول متوجه شدیم ک چه بلایی سر خودمان آوردیم حالا باید چیکار کنیم؟ این افکار باعث می شود حس ناامیدی می‌آید سراغمان که آیا میتوانیم این تخریب هارا جبران کنیم؟ اصلا اینها قابل جبران هستند؟یا نه؟ اینجاست که نیروهای اهریمنی که سلاح خودشان را به سمت ما هدف گرفتند تا با این افکار، تیر زهرآگین خودشان را به سمت ما پرتاپ کنند .درست است خیلی گذشته  خیلی تلخی داشتیم و تاریکی ها و شکستها را پشت سر گذاشتیم اما همه ی اینها برای این  بود که کنگره را پیدا کنیم.یکی از نیرومندترین ابزار های شیطان همان ناامیدی است اینجاست که وادی دوم مطرح می‌شود، که می‌گوید: هیچ مخلوقی جهت بیهودگی، قدم به حیات نمی‌نهد. هیچکدام از ما به هیچ نیستیم، حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم‌.کنگره به ما آموخت که اصلاً فلسفه وجود ما چیست؟برای چه پا به این هستی گذاشته ایم؟ رسالت ما چیست؟درست است همه‌ی ما به دنبال راهی بودیم، چون خسته شده بودیم، حالا که آمدیم کنگره نگوییم خب ما که به رهایی رسیدیم، سطح آموزشمان هم بالا رفت، به آنچه می‌خواستیم رسیدیم، نه اینطور نیست.حالا شرایط سخت شده. اهریمن می‌خواهد این یاقوت را از دست شما برباید. هرلحظه در کمین و اندکی غفلت و دوری از آموزش مارا دوباره برمی‌گرداند به همان دنیای سابق تاریکی ها، ظلمات، جهل، نادانی.باید از تمامی قدرتی که درون مان نهفته است نهایت استفاده را بکنیم و با استقامت،استوار و محکم به راه‌مان ادامه بدهیم و فقط روی خودمان حساب کنیم نه کس دیگری.

مشروط به اینکه آموزش را جدی بگیریم. خودمان را بشناسیم. مواد مخدر را و آسیب ها و تخریب هایی که به ما می‌زند و آگاهی خودمان را بالا ببریم.با افکار و اندیشه های درست هم دانایی خودمان را بالا ببریم. دیدگاه‌مان را عوض کنیم. امیدمان را هرگز از دست ندهیم و بدانیم پایان شب سیه سپید است.تا هم آسیبی به اطرافیان‌مان نزنیم و در صلح و آرامش زندگی کنیم.ممنونم که به صحبت های من توجه کردید. 

 

رهایی همسفر فرزانه از لژیون نهم با راهنمایی همسفر سمیه

 

تایپ:همسفر لیلا لژیون ششم، همسفر یلدا لژیون نهم. 

عکس، ضبط، ویرایش و ثبت :همسفر فاطمه لژیون پنجم. 

همسفران نمایندگی حکیم هیدجی 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .