English Version
English

حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم باز هم ارزشمند هستیم.

حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم باز هم ارزشمند هستیم.

مشارکت مکتوب در رابطه با " وادی دوم و تاثیر آن روی من " به قلم مسافر الیاس لژیون چهاردهم

سلام دوستان الیاس هستم یک مسافر.
خداوند را شاکرم بابت حضورم در کنگره 60، از آقای مهندس، خانواده محترم‌شان و راهنمای بزرگوارم کمال تشکر را دارم.
آقای مهندس برای ما ۱۴ وادی طراحی کردند که برای همه انسان‌ها قابل استفاده می‌باشد.
وادی اول؛ می‌گوید با تفکر ساختارها آغاز می‌گردد، بدون تفکر آنچه هست رو به زوال می‌رود.
یعنی شخص برای انجام دادن هر کار باید اول تفکر کند. ما نباید بدون تفکر کاری را انجام دهیم یا حرفی بزنیم که بعداً پشیمان شویم و بخواهیم دائما از دیگران عذرخواهی کنیم.
در جزوه جهان‌بینی استاد امین می‌فرماید: ما باید به تمام خوبی‌ها و کارهای مثبت، توجه کنیم. انسان‌ها نباید فوری نکات منفی را بزرگ‌نمایی کنند و یا از اشخاص بدگویی کنند. زیرا هر شخص مطمئناً دارای نکات مثبت و ارزشمندی هم می‌باشد.
این‌جاست که در وادی دوم می‌گوید:
هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم‌. این مطلب فقط در مورد انسان صادق نیست، بلکه تمام موجودات روی کره زمین اعم از درختان، گیاهان، حیوانات و تمام هستی بیهوده و تصادفی نیستند.
بعضی‌ها پیش خودشان می‌گویند ما هیچ ارزشی نداریم و به هیچ دردی نمی‌خوریم، در صورتی که، حتی اگر خودمان به هیچ فکر کنیم باز هم ارزشمند هستیم.
به طور مثال؛ من برای خانواده‌ام ارزشمند هستم و همین مورد برای امید به زندگیم کافی است.
ما باید به جنگ نرم خود ادامه بدهیم، جنگی نیست که صلاح برداریم و بجنگیم. جنگ نرم خود، در زمینه‌هایی مانند؛ آگاهی، اطلاعات، محبت، قلم،  افکار و اندیشه می‌باشد، تا بتوانیم مشکلاتی که در زندگی داشته و داریم را برطرف کنیم.
ما بارها با این افکار و اندیشه که شاید دلیل آن را خودمان ندانیم، جهت صحیح را سال‌ها گم کرده‌ و  به طرف ضد ارزش‌ها رفته بودیم، باید نقاط مثبت زندگی‌مان را تقویت کنیم و به سمت آن‌ها حرکت کنیم تا به منبع نور برسیم که از نشانه‌های قدرت مطلق است.
برای قدرت‌مطلق هم، هیچ فرقی نمی‌کند که اهل کجا هستید! و چه دین و مذهبی دارید!
خداوند به انسان‌ها ذهن قدرتمندی داده و انسان زاده افکار و اندیشه خودش می‌باشد.
هرچه در جهان هست، در درون و برون ما شکل می‌گیرد ما مطالبی که در آرشیو داریم اگر به آنها توان حرکت بدهیم می‌توانیم در درون و برون خودمان تغییراتی در جهت ارزش‌ها و راه مستقیم ایجاد کنیم.
بایستی از ضد ارزش‌ها دوری کنیم که قطعاً می‌تواند بر روی ساختار جسم تخریب ایجاد کند و خود را به صورت انواع، بیماری‌های جسمی و روانی نشان بدهد.
ما پیش خودمان فکر می‌کنیم که هیچ کدام، به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم.
تنها خداوند است که می‌داند بهترین‌ها چگونه در زندگی‌مان اتفاق می‌افتد.
ما اگر به هستی نگاه کنیم خواهیم دید که هیچ چیزی جهت بیهودگی پا به حیات نگذاشته مثال؛ لاشخور اگر نباشد که اجساد حیواناتی که از بین رفته‌اند را بخورد، چه فاجعه‌ای به وجود می‌آید؟ و این فکر اشتباه ما هست که بگوییم چیزی بیهوده پا به هستی گذاشته است.
انسان موقعی که پا به هستی گذاشت، خداوند یک دوراهی سر راهش قرار داد؛ یکی راه تاریکی‌ها و  دیگری راه روشنایی‌ها، سپس به انسان قدرت اختیار داد که با تفکر کردن راه خودش را انتخاب کند.
اگر از ضد ارزش‌ها دوری کنیم و به طرف روشنایی‌ها برویم خداوند، قدرت‌مطلق یا کائنات ما را یاری خواهند کرد.

تایپ: مسافر الیاس لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .