English Version
English

ناامیدی بزرگترین دشمن انسان است.

ناامیدی بزرگترین دشمن انسان است.

به نام قدرت مطلق الله

نهمین جلسه از دور سوم کارگاه های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صبا با استادی راهنمای محترم مسافر عباس، نگهبانی مسافر جاوید و دبیری مسافر امیر رضا با دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من در روز دوشنبه مورخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳راس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

‌
خلاصه سخنان استاد:
خدا را شکر می کنم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم. از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می کنم که همچین بستری را فراهم کردند تا ما دور هم جمع شویم. از نگهبان جلسه و ایجنت محترم هم تشکر می کنم.


فکر می کنم کلیت این دستور جلسه راجع به ناامیدی است. این که من در یک مقاطعی مواد مخدر مصرف کردم و به پوچی رسیدم و حالا آمدم در یک مسیر درست قرار گرفتم و تفکر کردم تا بتوانم به درمان برسم. وادی اول که تفکر است را انجام دادم و حالا به وادی دوم رسیدم. اول وادی می گوید خوشحالیم که به جنگ نرم خود ادامه می‌دهید. ما در کنگره خیلی اوقات با تمثیل و ارائه مدل راهکار ها را ارائه می دهیم. فکر می کنم یک مصرف کننده اگر بخواهد از دام اعتیاد بیرون بیاید باید جنگی را شروع کند. یک جنگی که شاید زیاد سخت نباشد اما راحت هم نیست. در ادامه می گوید که ما در طول مسیر به واسطه ی اشتباهاتی که انجام دادیم مسیر را گم کردیم. اولین قدم برگرداندن رویمان از سمت تاریکی به سمت نور است.


برای من بزرگترین عاملی که باعث‌شد به کنگره بیایم آن یاس و ناامیدی بود که مواد مخدر با خودش به همراه آورده بود. این که شب ها می‌خواستم بخوابم و هیچ امیدی به فردا نداشتم. مثل‌ یک ربات اول به این فکر بودم که موادم را مصرف کنم و این خیلی برای من سخت بود. درد مصرف کننده را فقط یک مصرف کننده دیگر می‌داند. کسی که خماری کشیده باشد می فهمد که تازه وارد در چه عذابی است. بیرون این در به هرکس می گفتم می خواهم فلان کار را بکنم اما نمی‌توانم همه به من می خندیدند. الان که سفر کردم و در کنگره به حال خوش رسیدم وقتی به عقب بر میگردم می بینم تمام ناتوانی هایم به دلیل ناامیدی بوده است. بیرون از کنگره هیچ آموزشی به من داده نشد. خدا را شکر می کنم که آمدم و وارد کنگره شدم و این جا معنی این جمله که بزرگترین دشمن انسان ناامیدی است را متوجه شدم. امیدوارم که همه ما در مسیر زندگی موفق باشیم.
تهیه و ارسال مطالب: مسافر حسین
خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .