English Version
English

ورود به کنگره یک دعوت الهی است

ورود به کنگره یک دعوت الهی است

یازدهمین جلسه از دوره سی و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره۶۰، نمایندگی وحید؛ ویژه مسافران، با استادی مسافر رحیم، نگهبانی مسافرمسعود و دبیری مسافر مهدی، با دستور جلسه " وادی دوم و تأثیر آن روی من " دوشنبه 3 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد
خداوند را شاکرم در این جایگاه قرار گرفتم تا بتوانم آموزش بگیرم. شخصی که برای درمان اعتیاد وارد کنگره می‌شود ابتدا باید اذن ورودش صادر گردد این‌یک دعوت الهی می‌باشد تا بتوانند این جایگاه مقدس را تجربه کرده و باید قدردان  آن باشند؛ زیرا هرکس با اختیار خود قدم به کنگره می‌گذارد. من نیز مانند همه شما هنگامی‌که وارد کنگره شدم تمام  منیت های خود و تجربیات گذشته را کنار گذاشته وبا تفکرواندیشه حرکت خود را شروع کردم؛ زیرا هدفم درمان اعتیاد بود؛ تا به رهایی مدنظر کنگره برسم. بنابراین با تمام وجود فرمان راهنمای خود را اجرا می‌نمودم و از تجربیات ایشان استفاده می‌کردم  در طول سفری که داشتم حتی یک روز هم غیبت نداشتم و پس از گذشت یک سال طعم شیرین رهایی را چشیدم. ما نباید بدون هدف و برای گذران وقت در کنگره حضور یابیم؛زیرا ممکن است با این کار در این مکان جای فرد دیگری را اشغال نمائیم.

زمانی که قانون یازدهم فرامی‌رسد بی‌توجه نباشیم و باید در آن مشارکت داشته باشیم. هرچند که کنگره به کمک ما نیازی ندارد و تمام آنچه در اینجا است برای آموزش گرفتن ما بناشده است. باید با آموزش‌هایی که در کنگره به دست می‌آوریم  صفت بخشش را درون خود تقویت کنیم. در سفر اول اگر گوش فرمان راهنماها باشیم و از حضور در کنار آنان کمال استفاده را ببریم تا با کوله باری از تجربه و آموزش وارد سفر دوم شویم.

تقدیر و تشکر از خدمت گزاران واحد آشپزخانه ماه مبارک رمضان

تایپ: مسافر حمزه

 تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .