English Version
English

جنگ نرم ، جنگ افکار، اندیشه و اطلاعات است

جنگ نرم ، جنگ افکار، اندیشه و اطلاعات است

هشتمین جلسه از دوره ششم سری کارگاه‌های آموزشی کنگره۶٠ ویژه همسفران نمایندگی رضا مشهد با استادی همسفر زهرا، نگهبانی همسفر فاطمه و دبیری همسفر زهرا با دستورجلسه《وادی دوم و تأثیر آن روی مندر روز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

آفرینش از جمله اعجاز خداست

آفرین بر خالق اعجازها

سلام دوستان زهرا هستم یک همسفر

قدم اول برای رسیدن به صلح و آرامش تفکر است که ما برای هر کاری باید تفکر کنیم، تفکر صحیح باعث می‌شود خللی در توانایی‌های ما به وجود نیاید و با کوچک‌ترین انتقادی به هم نریزیم و اگر کسی از ما انتقاد نمود و درست بود آن را قبول کنیم و اگر نبود با لبخندی از آن بگذریم. ما در حال حاضر در جنگ نرم هستیم و این جنگ نیازی به شمشیر و سلاح ندارد، بلکه این جنگ، جنگ افکار، اندیشه و اطلاعات است.

ما سال‌ها است که جهت را گم کرده‌ایم یعنی؛ قبل از ورود به کنگره خیلی کارها را ارزش می‌دانستیم ولی الان متوجه شدیم کاملاً ضدارزش بوده و بالعکس. با تفکر صحیح می‌توانیم خود را پیدا کنیم و در این راه باید تلاش کنیم تا به نتیجه درستی برسیم و در شهر وجودی خود آبادی به وجود آوریم.

بعضی افراد همیشه فکر می‌کنند، چرا به دنیا آمده‌اند و زندگی آن‌ها بیهوده است، اما هیچ چیز بیهوده خلق نشده و هر یک از انسان‌ها رسالتی دارند، حتی اگر فکر می‌کنید موجودی بیهوده خلق شده است اطمینان داشته باشید که سخت در اشتباه هستید و دلیل این برداشت شما نبود دانش و آگاهی از فلسفه وجودی آن موجود می‌باشد.

وادی دوم بر روی عبور از ناامیدی‌ها اشاره می‌کند، ناامیدی هم‌چون زندانی نامرئی آدم‌ها را دربرمی‌گیرد، مانند کوله‌باری از غم و اندوه است که نه می‌توان به دوش کشيد نه می‌توان به راحتی شانه خالی کرد. ناامیدی باعث بسته شدن حس‌ها می‌شود برای همین در مثلث جهالت در ضلع مقابل تجربه قرار می‌گیرد و بزرگترین ابزار نیروهای بازدارنده است.

وقتی دچار یک بیماری می‌شویم این ناامیدی است که زودتر از خود بیماری ما را از پا درمی‌آورد. بایستی سعی کنیم با تهور و شجاعت محاسبات صحنه را به گونه‌ای ‌دیگر رقم بزنیم و مسیر درست را پیش بگیریم.

از این‌که به صحبت‌های من گوش کردید سپاس‌گزارم. 

 معرفی نفرات برتر آزمون فروردین ماه ۱۴۰۳

نفرات اول: همسفر سوسن رهجوی راهنما همسفر اکرم (لژیون چهارم)، همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون پنجم)

نفر دوم: همسفر مرجان رهجوی راهنما همسفر (زهرا لژیون دوم)

نفر سوم: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

بازدید از دفاتر راهنمایان توسط اسیسانت همسفر پرستو

جلسه هماهنگی مرزبانان با خدمت‌گزاران

عکاس: مرزبان خبری همسفر زیبا 

تایپ: همسفر نگین رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم)

ویراستار: همسفر شهربانو رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون دوم)

ارسال مطلب: همسفر آرامش رهجوی راهنما همسفر زهرا (لژیون سوم) 

رابط خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر گلثومه (لژیون اول)

همسفران نمایندگی رضا مشهد 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .