English Version
English

کنگره نشانه قدرت مطلق خداوند

کنگره نشانه قدرت مطلق خداوند

جلسه یکم از دور دهم از سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره 60 ویژه مسافران نمایندگی وکیلی با استادی مرزبان مسافر محمد رضا و نگهبانی مسافر عباسعلی و دبیری مسافر عباسعلی با دستور جلسه" وادی دوم و تاثیر آن بر روی من" در روز یکشنبه مورخه دوم اردیبهشت ماه 1403 راس ساعت 17 آغاز به کار نمود.


خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد رضا هستم یک مسافر. دستور جلسه وادی دوم وتاثیر آن روی من. هیچ مخلوقی جهت بیهودگی پا به عرصه حیات نمی‌گذارد هیچکدام به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. خداوند فرموده است: هر آنچه در هستی اعم از کهکشانها، گیاهان، جانوران و هرآنچه در درون انسان است برای بشر و انسان خلق کرده است. ولی انسان را برای خودم خلق کرده‌ام که بیانگر جایگاه بالای انسان در بین مخلوقات است. ما بیهوده به دنیا نیامده‌‌ایم که بیهوده وقت خود را تلف کنیم به گفته اقای مهندس عمر ما همانند شبنم روی گلی است که با اولین طلوع آفتاب این شبنم از بین می‌رود عمر یک انسان حتی از دوام یک شبنم بر روی گل نیز کمتر است. وادی اول که گذشت به ما این نکته را گوشزد کرد که چگونه یک چیز پیدا و خلق می‌شود. اولین چیز برای خلق فکر و تفکر است و این اندیشه آغاز خلقت. پس به عبارتی همه چیز همانند بومی سفید نقاشی  است که ذره ذره یک اثر بر آن پدیدار می‌گردد و معنایی از قبیل زشت و زبیا معنا پیدا می‌کند. هر مشکلی قابل حل است ولی چهار شرط دارد: یک:نیروی بدنی لازم دو: هدف و انگیزه لازم سه: فوت وفن انجام حل مسئله. ممکن در راه حل یک مشکل، چندین بار با شکست روبرو شویم ولی نباید نا امید شد وباید به حرکت خود ادامه داد.
وادی دوم یک پیام برای ما دارد که بسیاغر حائز اهمیت است: ما خوشحالیم که به جنگ نرم خویش ادامه دهیم تا این مشکلات به صورت خوبی حل و فصل گردد و به حیطه آزمایش درآید و دنیای درون به شهری آباد مبدل شود. این جنگ، جنگ افکار و اندیشه است. درون انسان به مثابه جهان هستی است و جسم انسان به عقیده من جهان اکبر. 
انسان مصرف کننده با برهم زدن این نظم و انضباط تولید مواد شبه افیونی این جهان را برهم ریخته است و آن را از کار انداخته ما اینجاییم تا با با برگشت از این مسیر اشتباه به درمان برسیم.
نکته دیگر اینست که اصالت انسان به جهان درون اوست ابتدا باید این جهان درون خود را آباد کنیم تا جهان بیرون هم پیرو آن آباد گردد. همانطور که دروازه ورود برای خداشناسی ابتدا خودشناسی است و عبور از خویشتن. با بیدار شدن نیروی خفته در انسانی قادر خواهد بود تا هر مشکلی را حل کند این نیرو همان خواسته است همان حرکت در مسیر ارزش‍ها و صراط مستقیم است همین روشDST است که الگویی مناسب برای برگشت از تاریکی ‌ها می‌باشد. 
برای صراط مستقیم ما همیشه امیدواریم آن را انتخاب کنیم چون انسان در دوراهی مسیر قرار دارد و با در نظر گرفتن این نکته، که برای رسیدن به روشنایی ابتدا از تاریکی نفس باید عبور کرد.

خلاصه نویسی از مسافر مصطفی لژیون دوم  
   

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .