English Version
English

گروه خانواده - انتخاب راه روشنایی، رسیدن به ایمان

گروه خانواده - انتخاب راه روشنایی، رسیدن به ایمان

سلام دوستان عصمت هستم همسفر

ممکن است ما با ساختارهای ذهن خود که از ضد ارزش‌ها تشکیل شده است بر روی جسم خود تخریب‌های فراوانی ایجاد کنیم که خود را به صورت انواع و اقسام بیماری‌های جسمی و‌ روانی نشان می‌دهد و فکر کنیم که ما هیچ هستیم و بیهوده و بی‌جهت به دنیا آمده‌ایم، ولی باید بدانیم‌ که هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به این دنیا نمی‌گذارد و هرکدام از ما مسئولیتی داریم که باید آن  را به نحو احسن انجام دهیم.

وقتی انسان پا به هستی گذاشت نیروی مافوق او را بر سر دوراهی قرار داد، که خود راه را انتخاب کند؛ یکی راه آشکار و روشن و دیگری راه تاریکی. کسی که راه تاریکی را انتخاب می‌کند، وقتی به روشنایی رسید بیشتر لذت می‌برد؛ زیرا با سختی‌ها مقابله کرده و به روشنایی رسیده است. انسانی که راه روشنایی را انتخاب می‌کند زودتر به ایمان و تجلی نور خداوند می‌رسد. شاید گاهی نیروهای اهریمنی بر سر راه ما قرار بگیرند تا ما را از مسیری که انتخاب کرده‌ایم دور کنند، ولی ما با‌ فکر و اندیشه درست نباید به آن‌ها این اجازه را بدهیم تا ما را از مسیر خودشناسی و خداشناسی دور کنند و باید بتوانیم بر آن‌ها غلبه کنیم.

سلام دوستان زهره هستم همسفر

اگر می‌خواهیم به روشنایی‌ها برسیم باید از مسیر تاریکی ها عبور کنیم؛ آن موقع  است که قدر روشنایی ها را می دانیم. ما بر اثر تفکر غلط و قرار گرفتن در میسر ضد ارزشها تخریب‌های زیادی به جسم و روان خود وارد کرده‌ایم که خودمان مقصر هستیم. نکته مهم این است که ما موجودات، بدون پشتیبان نیستیم. خداوند و نیروهای مافوق ما را یاری می‌کنند و شرط یاری رساندن آن‌ها حرکت ما درمسیر  صراط مستقیم است. ما هیچ گونه درکی از عمق وجودمان نداریم. باید به شناخت خود برسیم و درک کنیم که هیچ موجودی جهت بیهودگی پا به حیات نمی‌گذارد.

سلام دوستان پروانه هستم همسفر

همان‌طور که در تیتر وادی گفته‌ شده است: هیچ موجودی بیهوده به حیات نیامده است، هر کدام از ما هدفی داریم و نباید ناامید شویم. باتفکر قدم برداریم و تصمیم درست بگیریم تا راه درست را پیدا کنیم. بیهوده درباره کسی یا چیزی صحبت یا قضاوت نکنیم. نیروهای منفی را درون خودمان راه ندهیم باتفکر درست، قدرت مطلق نیز به ما کمک می کند تا در هدفمان موفق شویم و همیشه بدانیم که تفاوتی بین ما و موجودات دیگر وجود دارد و باید همیشه مثبت بیندیشیم.

سلام دوستان اکرم هستم همسفر

در این وادی، متوجه می‌شویم که هیچ کدام از ما انسان‌ها بدون علت به این دنیا قدم نگذاشته‌ایم و می‌دانیم که با یک  اندیشه و تفکر سالم باید درون خود را به یک شهر آباد تبدیل  کنیم. امکان دارد به علت نداشتن تفکر درست، در طی سال ها راه را اشتباه رفته باشیم. ما باید به‌ فلسفه درونی و بیرونی آن پی ببریم. قدرت مطلق دو‌راه را به ما نشان داده است که از بین تاریکی و روشنایی یکی را انتخاب کنیم، کافی است که ما به نیروی مافوق اعتقاد داشته باشیم و همه مسائل و مشکلات خود را که خودمان به وجود آورده‌ایم، با کمی تفکر و اندیشه حل کنیم.

 

ویراستاری و ارسال: همسفر فاطمه، راهنمای تازه‌واردین
همسفران لژیون الیگودرز 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .