English Version
English

نا امیدی درون یک مسافر را تهی و پوچ می‌کند .

 نا امیدی درون یک مسافر را تهی و پوچ می‌کند .


پنجمین جلسه از دور پانزدهم سری کارگاه های آموزش عمومی کنگره ۶۰ ویژه مسافران و همسفران در شعبه دکتراحمد با استادی راهنمای محترم علی ، نگهبانی مسافر حیدر و دبیری مسافر داوود با دستور جلسه : "وادی دوم و تاثیر آن روی من " شنبه ۲ اردیبهشت رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه صخنان استاد:

شاکر خداوند هستم که یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم . تا خدمت کنم .
تشکر می‌کنم از راهنمایان خودم دکتر احمد و آقای مسعود .
رهایی مسافر علی لژیون دوم و  مسافر یاسر لژیون چهارم را به خودشون و راهنمایشان وهمسفرانشان تبریک می‌گویم .
دستور جلسه وادی دوم وتاثیر آن بر روی من می‌باشد . و من از این وادی درس امید گرفتم . در زمانی که به سمت تاریکی و ضد ارزش قدم بر می‌داشتم . با آلوده کردن حس و از دست دادن تعادل کم کم درهای یاس و نا امیدی رابر روی خودم باز کردم تا جایی که زندگی دیگر مفهومی نداشت .

و لذت بخش نبود . اما در مسیر درمان که قرار گرفتم . و در کنگره۶۰ آموزش دیدم که می‌شود با حرکت کردن امیدوار بود . این احساس یاس از من فاصله گرفت . یاس و نا امیدی در من احساس پوچی و بیهودگی ایجاد کرده بود . و این احساس به من اجازه حرکت نمی‌داد . بهترین راه برای نیروهای باز دارنده این هست . که انسان را از درون مورد آسیب قرار بدهند . نا امیدی درون یک مسافر را تهی و پوچ می‌کند . اما امیدواری او را به سر منزل مقصود می‌رساند . و چاره کار تنها در حرکت کردن و در صراط مستقیم قرار گرفتن است . از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید سپاسگزارم .

تایپ : مسافر مجید

تنظیم : مسافر محسن مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .