English Version
English

سیستم آموزشی بروز کنگره 60

سیستم آموزشی بروز کنگره 60

جلسه هشتم از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی الوند با استادی راهنما مسافر حمید، نگهبانی مسافر محسن و دبیری مسافر رحیم با دستور جلسه " وادی دوم و تأثیر آن روی من"  یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که اجازه دادن در این جایگاه خدمت کنم شعبه الوند به خاطر داشتن پیشکسوتان کنگره از انرژی بالایی برخوردار‌است و خیلی خوشحالم که در کنار شما عزیزان هستم. خدا رو شکر می‌کنم که در کنگره هستم و از آموزش‌های بروز آن استفاده می‌کنم و این آموزش‌های جهان‌بینی کنگره طی چندین سال سابقه که در دانشگاه و بیرون از آن داشته‌ام در هیچ جایی به این صورت ساده و قابل فهم آموزش داده نمی‌شود. خدا را شکرگزارم بااین‌همه فراز و نشیبی که در زندگی دارم در کنگره هستم و امیدوارم توفیق ماندن درکنگره و خدمت کردن نصیب من شود. اعتیاد نوعی بیماری است که علاوه بر جسم درروان ما هم تخریب ایجاد می‌کند و بیشترین تخریب را در قسمت روان و جهان‌بینی داشتیم چون دانش و آگاهی لازم را نسبت به آنها کسب نکرده بودیم، ولی توانستیم با ورود به کنگره و کسب دانش و آگاهی خود از علم جهانبینی کنگره به حال خوش برسیم همچنین باید دستور جلسات را به بهترین شکل ممکن یاد بگیریم، معنای زرنگی در کنگره 60 هم به این شکل است که ما قوانین را رعایت کنیم.

وادی دوم یکی از دلایل رهایی ما است که می‌گوید هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیاط نمی‌نهد هیچ‌کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم ما گاهی اوقات به این فکر می‌کنیم که برای چه به این دنیا آمده‌ایم علتش چه می‌تواند باشد؟ برای اینکه بتوانیم از این مشکلات فرار کنیم حتی گاهی اوقات زندانی پر از ناامیدی برای خودمان می‌سازیم، ولی کنگره به ما می‌گوید نباید انسان بی‌مصرفی باشیم بلکه باید انسانی تولیدکننده باشیم مانند مهندس دژاکام که تولید دانش می‌کند... همه ما در جهان هستی مسئولیت‌هایی داریم باید بگردیم و آن را پیدا کنیم.

پس نباید به این فکر کنیم که ما به هیچ دردی نمی‌خوریم مثل داستان کرم و حضرت موسی؛ موسی از خداوند پرسید کرم را برای چه آفریدی؟ خداوند فرمود؛ دقیقاً همین سؤال را کرم پرسید که موسی را برای چه آفریدی؟ کرم خاصیتی دارد که زمین را سوراخ می‌کند تا اکسیژن وارد زمین شود و گیاهان از اکسیژن آن استفاده کنند. در کنگره یاد گرفته‌ایم که نباید ناامید باشیم کسانی که به کنگره می‌آیند و درمان می‌شوند قوی هستند چون با ترس‌های زیادی روبه‌رو شده‌اند تاریکی‌ها را تجربه کرده‌ والان قدر روشنایی را می‌دانند ما در کنگره 60 آموزش گرفته‌ایم که غم یک سکوی پرتاب است برای موفقیت‌های آینده و همانقدرکه می‌تواند شمارا زمین‌گیر کند به همان اندازه نیز می‌تواند ما را به بالاترین نقطه هدایت کند.


مرزبان کشیک: مسافر رضا
تایپ: همسفر محمد
تنظیم: مسافر احد

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .