English Version
English

گزیده ای از سی دی ورود به قـــلب هـــا

گزیده ای از سی دی ورود به قـــلب هـــا

همه مطالب جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ بر گرفته از قرآن است و فرمانهای الهی را بیان می کند. در قرآن گفته شده: خداوند بعضی از انسانها را دوست دارد و بعضی دیگر را دوست ندارد.

مثلاً در قرآن بیان شده خداوند نیکوکاران، بازگشت کنندگان از گناه و... را دوست دارد، همه انسانها هم اینگونه افراد را دوست دارند. در مقابل گفته شده خداوند تجاوزکنندگان و ناسپاسان و... را دوست ندارد، انسانها هم این افراد را دوست ندارند. انجام همین کارها، و عمل به فرامین است که انسان را به تعادل می رساند.

جهان در حال تغییرات بسیار گسترده‌ای در همه جهات به خصوص فنآوری است که البته این موضوع مشکلات خودش را هم به دنبال دارد.

کاری که کنگره انجام می دهد، این است که انسانهای مصرف کننده که از نظر اجتماع فراموش شده بودند با تفکر و تعقل صحیح، توأم با محبت حساب شده به جایگاه واقعی خودشان بر می گرداند.

نکته مهم در این موضوع حساب و کتاب داشتن محبت است؛ محبت بدون حد و اندازه و بیش از حد باعث تخریب می شود. گاهی نیاز به خشم نیز وجود دارد، علاوه بر این محبت نیز باید بلاعوض باشد.

کنگره ۶۰ مشعلی است که خاموش نخواهد شد، چون مبدأ آن از خالق هستی روشن شده است. بزرگان زیادی در گذشته برای پرورش روح انسانها تلاش کردند ولی کار آنها ناتمام ماند چون هر کدام به دنبال خواسته ای بودند، ولی کنگره می خواهد با تزکیه و پالایش و اجرای فرامین الهی به پرورش انسانها بپردازد. پرورش انسان ربطی به کارهایی مثل انرژی درمانی و ریاضت و... ندارد، بلکه این کارها زمانی نتیجه می دهد که فرد ابتدا تزکیه و پالایش را انجام دهد و در مسیر صراط مستقیم حرکت کند.

کنگره ۶۰ کارش را از بدترین انسانها از نظر اجتماع شروع کرد و آنها را اصلاح کرد و این دلیل بر حقانیت کنگره است. اگر علم، علم باشد آن را روی سنگ هم که بگذاری طلا می شود.

علم کنگره انسانهای فراموش شده را احیا کرد و این خیلی مهم است چون در اثر اعتیاد تمام خوبیها و بدی های فرد، زیر آوارهای سهمگین مدفون گشته و از بین رفته بود‌. حال این انسان باید احیای دوباره شود که این کار بسیار سخت است و این کار فقط با کمک نیروی الهی انجام می‌شود و بدون کمک این نیرو همه چیز رو به زوال می رود. جذب کمک این نیرو نیازمند حرکت در مسیر ارزش ها و صراط مستقیم است و کسی که در این مسیر حرکت کند دیگر از نیروهای شیطانی نخواهد ترسید، چون: «نیروهای شیطانی بر کسانی که در مسیر الهی حرکت کنند، تسلطی نخواهند داشت.»

تایپ و بارگذاری: مسافر مهدی؛ خدمتگزار سایت

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .