English Version
English

کوچکترین موجودات خداوند هم، هدفی از خلقت خود دارند.

کوچکترین موجودات خداوند هم، هدفی از خلقت خود دارند.

جلسه سوم از دوره‌ی شانزدهم از کارگاه‌های آموزشی، خصوصی، کنگره ۶٠ نمایندگی قیدار با استادی مسافر محمد با نگهبانی مسافر علی با دبیری مسافر حامد با دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳  راس ساعت ۱۷:٠٠ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان محمد هستم مسافر. خداوندرا شاکر و سپاسگزارم که این توفیق نصیب بنده شد تا در جایگاه استادی خدمت کنم از گروه مرزبانی و ایجنت محترم و هم چنین آقا رضا راهنمای لژیون نهم تشکر می‌کنم که اجازه دادند در این جایگاه خدمت کنم و آموزش ببینم. 

دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" است و سرفصل آن با این مضمون هیچ مخلوقی جهت بیهوده‌گی قدم به حیات نمی‌نهد، هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. آقای مهندس می‌فرماید هر چیزی در جهان آفریده شده از جمله گیاه، جماد و حیوانات و... 

هیچکدام بیهوده نیستند و حتما منفعتی دارند.  برای مثال وجود لاشخور‌ها شاید از نظر ما بیهوده باشد اما اگر نباشند میکروب‌ها درون لاشه‌ها می‌مانند و باعث ایجاد خیلی از امراض می‌شوند یا وجود خار‌های بیابانی برای جلوگیری از نفوذ گرد وخاک به کشورها ضروری است و داستانی که حضرت موسی وقتی برای مناجات به کوه طور می‌رفت با کرمی مواجه می‌شود که درون لجن است از ذهنش خطور می‌کند خداوند چرا این کرم را خلق کرده است وقتی به کوه طور رسید ازخداوند پرسید چرا کرم را آفریده ‌ای؟ در جواب خداوند گفت ای موسی قبل از اینکه تو این سوال را بپرسی کرم ازمن پرسید چرا موسی را آفریده ‌ای؟؟

پس اگر‌ ما وجود چیزی را بیهوده می‌پنداریم این تصور یا پندار نادرست ماست که به فلسفه‌ی وجودی آن پی نبرده‌ایم.

قسمت دوم دستور جلسه هیچکدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم در سی دی صلح جناب مهندس می‌فرمایند جسم ما  تقریبا از سی وهشت هزارو دویست میلیارد سلول آفریده شده ما فقط ظاهر را می‌بینیم چون کارکرد گلبول‌های قرمز را نمی‌دانیم نمی‌توانیم بگوئیم بیهوده هستند. 

شاید بعضی افراد در اثر مشکلات گوناکون  یا پیشرفت بیماری این تفکر را داشته باشند که من  دیگر ارزشی ندارم یا بیخودی به دنیا آمده‌ام اما در کنگره به ما آموزش داده می‌شود که تغییر در تمام مراحل زندگی امکان پذیر است چرا که آقای مهندس درمان خود را بعد از پنجاه سالگی شروع کردند و سیستمی را به وجود آوردند تا من نوعی بتوانم از آموزش‌های کنگره بهره‌مند شوم. ممنونم از اینکه به صحبت های من گوش کردید.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .