English Version
English

وادی دوم و تاثیر آن روی من

وادی دوم و تاثیر آن روی من

به نام قدرت مطلق الله
دهمین جلسه از دور ششم سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰نمایندگی بروجرد ویژه مسافران سفر اول و دوم به استادی مسافر کرم و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر احمد با دستور جلسه؛وادی دوم و تاثیر آن روی من. روز یکشنبه در۲ اردیبهشت۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد
از جناب مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما فراهم کردند . از راهنمای خودم محمد آقا تشکر می‌کنم که اگر من این جایگاه را تجربه می‌کنم به خاطر زحمات ایشان است . از ایجنت محترم آقای امیرحسین بابت درمان سیگارم سپاسگزاری می‌کنم .
و اما در مورد دستور جلسه این هفته ؛ وادی دوم و تاثیر آن روی من که وادی دوم می‌گوید ؛ هیچ مخلوقی جهت بیهودگی قدم به حیات نمی‌نهد ، هیچ کدام از ما به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم . ما در وادی اول وقتی که وارد کنگره شدیم به ما تفکر و اندیشه را یاد داد . شما یک ساختمان را در نظر بگیرید که پی آن را می‌ریزند ، باید یک جوری پی آن را بریزیم و آرماتور بندی کنیم ، که بتوانیم چند طبقه روی آن بسازیم . ما هم توی کارهایمان باید اول اندیشه و تفکر بکنیم چون در گذشته مواد روی عقل ما یک پرده کشیده بود که اصلاً توی هر کاری فکر نمی‌کردیم و زود ناامید می‌شدیم و همیشه می‌گفتیم که چرا اصلاً خداوند ما را خلق کرده است یا چرا اینطوری می‌شود یا چرا اونطوری می‌شود . ولی نمی‌دانستیم که همه این‌ها مقصرش خود ما بودیم .
خدا را شکر که الان در کنگره هستم و اینجا آموزش‌های زیادی گرفتم که در زندگی باید چه کار بکنیم و چگونه رفتار بکنیم . در گذشته مسیر و راه خودمان را گم کرده بودیم و نمی‌دانستیم چه راهی را برویم . خداوند همیشه ما را سر دوراهی قرار می‌دهد و به واسطه این اختیاری که به ما داده شده است ، می‌توانیم به طرف ضد ارزش‌ها برویم و هم می‌توانیم به طرف ارزش‌ها برویم ، در هر صورت خودمان راهمان را انتخاب می کنیم .حالا ممکن است در گذشته که اعتیاد داشتیم ،راه و مسیرمان را نمی‌دانستیم ولی حالا که به کنگره می‌آییم ، این راه و مسیر درست را می‌دانیم . در این مدت که وارد کنگره شدم کسانی را دیدم که راه درست و راه راست را می‌روند و رهایی را تجربه کردند . ولی کسانی که راه مستقیم و درست را نمی‌روند و گوش به فرمان راهنما نیستند ، رفته رفته از کنگره پرت شدند . انشالله که بتوانیم ما هم خدمتگزار خوبی باشیم و اگر الگوی خوبی باشیم ، می‌توانیم دیگران را هم به کنگره دعوت کنیم و تازه واردین از ما الگوبرداری بکنند و به طرف ارزش‌ها حرکت بکنند.
از اینکه به صحبت های من گوش دادید.متشکرم

تایپ و تنظیم؛مسافرحسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .