English Version
English

افکار و اندیشه‌های منفی خودشان جزء خمر محسوب می‌شوند.

افکار و اندیشه‌های منفی خودشان جزء خمر محسوب می‌شوند.

جلسه سوم از دوره سی‌و‌دوم کارگاه‌های آموزشی‌ خصوصی کنگره‌ ۶۰ نمایندگی‌ خواجو با استادی مسافر علی، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه «وادی دوم و تاثیر آن روی من» یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علی هستم یک مسافر.
خداوند را شکر می‌کنم که در کنگره هستم تا با آموزش‌ها درمان شوم و به حال خوش برسم. از آقای مهندس، خانواده محترم‌شان و راهنمایان بزرگوارم کمال تشکر را دارم.دستور جلسه "وادی دوم و تاثیر آن روی من" می‌باشد. گاهی مواقع این فکر در ذهن ما تداعی می‌شود که دلیل آفرینش ما چه بوده است؟! که آیا با چه هدفی به این دنیا آمده‌ایم؟
این وادی به ما می‌گوید: ما بدون آن‌که خودمان آگاهی داشته باشیم، جهت را گم کرده بودیم و بعضی از مسائل ضد ارزشی را ارزش می‌دانستیم مانند مصرف مواد مخدر و انواع قرص و این به خاطر تفکر اشتباه‌مان بود. آقای مهندس در این وادی می‌فر‌مایند: انسان ها برای یافتن خود، مسیر بسیار مهمی را باید طی کنند که با دو پارامتر تلاش و کوشش انجام می‌پذیرد.در زندگی دانستن به تنهایی کافی نیست بلکه باید دانسته های خود را به عمل تبدیل کرد مانند رهجویی که می‌داند اگر داروی خود را سروقت بخورد، به درمان خواهد رسید ولی اگردر این راستا حرکتی نکند، بی فایده است. کار و کوشش صحیح و مداوم ما باعث می‌شود که در امور زندگی‌مان خللی حاصل نشود مثلا خود من خیلی از اوقات شد که نیروهای منفی به دنبال سنگ اندازی در مسیر درمانم بودند.

افکار و اندیشه های منفی خودشان جزء خمر محسوب می‌شوند. در سفراول گاهی اوقات بااینکه قسمت‌های زیادی از وظایف یک رهجو را انجام می دادم ولی بازهم از حس و حال خوبی برخوردار نبودم و همان فکر و اندیشه های غلط بود که باعث می‌شد نتوانم وضعیت مناسبی درآن زمان داشته باشم. اغلب افراد با خود فکر می‌کنند که ای کاش اصلا به دنیا نیامده بودم، در وهله اول این یک توجیه است. در این وادی اشارمی‌کند: تصاویر تولید شده و ظهور پیدا می‌کنند و ما می توانیم  تصاویر مثبت یا منفی را تجسم کنیم مثلا در گوشه‌ای نشسته‌ایم و در حال مصرف مواد هستیم یا این‌که به درمان و حال خوش رسیده‌ایم و تولدمان را جشن می‌گیریم. اصولا ما تاریکی ها را تجربه می کنیم برای پی بردن به عظمت روشنایی‌ها، در واقع اگر من تاریکی و تخریب های اعتیاد را تجربه نکرده بودم، الان در کنگره حضور نداشتم. باید بدانیم که بدون پشتیبان نیستم و یک نیروی مافوق بنام قدرت مطلق، حامی و یاری دهنده ماست و در واقع کارهای ضد ارزشی باعث دورشدن ما ازاین نیرو می‌باشد.
از اینکه به صحبت های من گوش کردید از همه شما سپاسگزارم.

تایپ: مسافر حجت لژیون نهم و مسافر حسن لژیون دوم
عکس: مسافر الیاس لژیون چهاردهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسن پورشیوایی لژیون دوم

نمایندگی خواجو

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .