English Version
English

دانایی ظرف وجودی ما را افزایش می دهد

دانایی ظرف وجودی ما را افزایش می دهد

سیزدهمین جلسه از دور بیست و دوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی، ویژه مسافران  کنگره ۶۰ شعبه تخت جمشید شیراز با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافرنعمت الله ودبیری مسافر محمد با دستور جلسه «ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه»  سه‌ شنبه 28 فروردین ماه ۱۴۰۳ راس ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد :
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر
خدا را شاکر و سپاس گذار می باشم که یک بار دیگر این جایگاه را تجربه نموده ام که بتوانم در جوار شما دوستان آموزش بگیرم.
خب دستور جلسه ظرفیت ، مسئولیت ، نق زدن و قبله گم کردن می باشد.
به طور کلی دستور جلسه می خواهد در مورد دانایی به ما بگوید که دانایی هر شخص چقدر می باشد و چون نمی شود دانایی را با یک مقدار بسنجیم بر فرض مثال بگوییم که حسین شش دانایی دارد و حسن پنج دانایی دارد .
به همین دلیل با ظرف مقایسه می کنند به طور کلی دانایی از تجربه ، تفکر و آموزش می آید، ما به کنگره می آییم تفکر می کنیم تجربه می کنیم آموزش هم که با نوشتن سی دی ها به دست می آوریم .
به مراتب سطح دانایی ما افزایش پیدا می کند وقتی سطح دانایی ما افزایش پیدا کند خود به خود ظرف وجودی ما ، ظرفیت ما افزایش پیدا می کند.
حالا در گذشته به این دلیل که ، بر فرض مثال اگر بر گردیم به پنجاه سال قبل مانند امروز نبود که به درون یک سایت برود و از روی سایز بندی شلوار سفارش بدهد و یا کفش سفارش بدهد .
به همین دلیل در گذشته می آمدند کفش را روی مقوا می کشیدند و از روی مقوا یک کفشی را برای حسین سفارش میدادند ، دو ماه زمان می برد تا این کفش آماده شود.
شلوار هم به همان صورت بایستی که می رفتی به یک شهر دیگر ، یک مکان دیگر ، خیاطی را پیدا کنی شلوار را سفارش بدهی ، خیاط اندازه ات را بگیرد بعد شلوار پای حسین بود.
به همین دلیل اگر حسین یک اشتباهی را انجام میداد می گفتن شلوارش دو تا شده است .
به قول خودمان که می خواستن که بگویند ظرفیتش را ندارد ، می گفتن شلوارش دو تا شده است.
اگر بیاییم در زمینه ی بیماری هم نگاه کنیم و دقت کنیم اگر من ظرفیت بهبودی را نداشته باشم، سلامتی من یا بر نمی گردد یا اگر برگردد، حال خوش را احساس نمی کنم.
بر فرض مثال در NGO های دیگر بیشتر این مورد را می بینیم ، می آید طرف به یک حدی که می رسد یک مقدار کمی به قول خودمان آب زیر پوستش می دود سریع یادش می آید که با فلانی حساب کتاب دارد با فلانی مشکل مالی دارد با فلانی  انتقام ، کینه و...
الحمدالله ما در کنگره کم تر این مورد را داریم که بخواهیم به مشکل بر بخوریم ولی منظور این می باشد که حتی ما باید ظرفیت بهبودی را کسب نماییم با تجربه با فکر با آموزش
راهنما باید در مقابل لژیون مسئول باشد، باید ظرفیت این را داشته باشد که  لژیون خود را بگرداند به آنها برنامه بدهد.
خود من  مرزبان هستم  باید ظرفیت مرزبانی را داشته باشم اولین آپشنی را که باید داشته باشم،نوشتن چهل سی دی ، نه ماه رهایی  یعنی به یک سلامتی نسبی رسیده باشم و بتوانم ظرفیت این جایگاه را کسب کنم .

تایپ: مسافر ابوالفضل لژیون هجدهم
تنظیم و ارسال: مسافر حسین لژیون یازدهم
عکس: مرزبان خبری مسافر حسین
مسافران نمایندگی تخـت جمـشید شــیراز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .