English Version
English

ضد‌ارزش‌ها اتصال‌ها را قطع می‌کنند

ضد‌ارزش‌ها اتصال‌ها را قطع می‌کنند

ما در مورد بیماری متخصص بسیار زیاد داریم؛ ولی در مورد سلامتی ما متخصص نداریم که بگوید چه کار کنیم بیمار نشویم. بدن دائماً خودش را بازسازی می‌کند و ما به انواع و اقسام مواد غذایی برای سلامتی نیازمندیم و این ربطی به فقیر بودن و غنی بودن ما ندارد و کلی مرگ و میرها، کلی اضافه وزن‌ها هم راجع به مسئله تغذیه است و ما در این‌جا هم از مسائل زمینی و هم از مسائل آخرت صحبت می‌کنیم؛ چون ما به هر دو نیاز داریم و هم صور آشکار  و صور پنهان هم باید بهشت و جهنم و معاد را بدانیم که بعد از مرگ هستیم یا نیستیم و هم مسائل زندگی و روزمره ر‌ا کاملاً بدانیم.
مسئله تغذیه برای ما اهمیت زیادی دارد و در قرآن هم آمده که انسان باید به طعام، غذا و نوشیدنی خودش توجه کند و ما باید سالم زندگی کردن را یاد بگیریم که اعضای کنگره ۶۰ هم این کار را می‌کنند، پایان هر نقطه سرآغاز خط دیگری است. ما از هر نقطه‌ای که شروع کنیم؛ وقتی به نقطه پایان رسیدیم به انتها رسیدیم سرفصل دیگری شروع می‌شود؛ بنابراین هیچ چیز در این هستی تمام شدنی نیست. سفر اول که تمام شد و به پایان رسید سفر دوم شروع می‌شود و فصل خواندن برای کمک راهنمایی شروع می‌شود؛ چون اگر قرار باشد به یک نقطه‌ای که رسیدیم همه چیز تمام شود دیگر زندگی معنی و مفهومی ندارد و همیشه انسان به یک کاری مشغول است و این باعث ادامه‌دار بودن زندگی می‌شود.
ما همه با سلیقه‌های مختلف با علایق مختلف دور هم جمع شدیم و همه یک هدف مشترک داشتیم و الان هم وقتی وارد این سیستم کنگره ۶۰ شدیم همه یک هدف مشترک داریم. این‌که همه به تعالی برسیم و در بعد جسمانی به یک سلامتی و در بعد روحانی به صلح و آرامش برسیم و جسم ما بازسازی شود و دیگر جسم ما به مواد مخدر و الکل نیازی نداشته باشد.
ما یک چیزی که از خلقت یاد گرفتیم این است که در خلقت همه چیز و همه الگوها مشابه هم هستند. در هستی همه چیز در شخص به وجود می‌آید؛ یعنی دو تا جفت و هر چیزی را باید کاشت. مثلاً اگر گردو را بکاریم درخت گردو بوجود می‌آید و برای تولید انسان نیاز به اسپرم و تخمک است که انسان خلق شود. هستی هم همین‌گونه است؛ پس کل جهان هستی هم کاشته شده است و لحظه بیگ‌بنگ هم آن هسته بوده است و در آن لحظه از جهان‌های دیگر مواد اولیه را به این جهان دادند و ما هر چه بکاریم همان را درو خواهیم کرد. در مسائلی که ماده نیست هم احتیاج به کاشتن داریم، مثلاً اگر ما محبت را بکاریم، یا کینه را بکاریم، نفرت را بکاریم همان را درو خواهیم کرد و هر کس باد بکارد، طوفان درو خواهد کرد و هر کدام از ما یک عضو بسیار کوچک از تمام هستی و جزئی از هستی هستیم مانند اقیانوس‌ها که از قطره قطره باران بوجود آمده‌اند یک قطره‌ هم حساب است.
هیچ موجودی جهت بیهودگی قدم به حیات ننمود و هر کدام از ما یک هدفی را دنبال می‌کنیم. مثلاً یک مسافر برای این‌که به راهنمایی برسد باید مصرف‌کننده باشد و تقدیر او این‌گونه بوده که مصرف‌کننده باشد و بعد باید این خواسته را داشته باشد و بخواند و امتحان بدهد و بعد از تقدیر، خواست هم بود و فرمان صادر می‌شود که کمک‌راهنما شود.
ما در کنگره ۶۰ فقط راه را نشان می‌دهیم و خود شخص باید راه را هموار کند و موانع را از سر راه خودش بردارد و ما از نظر آگاهی و دانش به او کمک می‌کنیم که این موانع را از سر راه خودش بردارد و باید سلسله مراتب را در این مسیر رعایت کنیم، مثلاً کسی که ۲۰ سال مصرف‌کننده بوده، نمی‌شود به یکباره مواد خود را قطع کند؛ چون یک شوک فیزیولوژی عظیمی به بدن شخص وارد می‌شود و باید حتماً ذره ذره باشد.
هیچ مرگی وجود ندارد. همانطور که در قرآن گفته شده انسان‌ها از نظر شما می‌میرند و از دید شما محو می‌شوند؛ اما در موجودیت هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و آن‌ها هستند و از یک فاز وارد فاز دیگری می‌شوند و فقط کالبد فیزیکی و تن‌پوش آن‌ها کنار می‌رود و همه چیز محفوظ است و از گذشته تاکنون افکار زیادی در ذهن ما شکل گرفته؛ ولی همه برای ما محفوظ است و از بین نرفته؛ پس از مرگ هم همین‌گونه است و همه چیز محفوظ می‌باشد و این‌که در همه کتاب‌های آسمانی برای مرحله بعدی می‌خواهند روند زندگی کردن در زمین را به انسان‌ها یاد بدهند و تمام ادیان الهی هم همین کار را می‌کنند.
باید بدانیم خط از نقطه تشکیل می‌شود و از ترکیب خط سطح‌های مختلف و از سطح شکل‌های مختلف بوجود می‌آید. کنگره هم همین‌گونه است. اول نقطه‌ها بودند، افراد کمی بودند از آن‌ها لژیون‌ها و بعد از لژیون‌ها شعب و از همه شعب کل کنگره ۶۰ بوجود آمد. در هستی هم همین‌طور است و هدف یافتن راه مستقیم و صراط مستقیم است. صراط مستقیم اتصال‌ها را حفظ می‌کند و باعث اتصال و ارتباط بین انسان‌ها می‌شود و صراط مستقیم مسائل مختلفی را در بر دارد. مانند بخشیدن، بخشیدن از مال خود که باعث برقراری ارتباط و اتصال بین انسان‌ها می‌شود.
اتصال بین انسان‌ها و هدف که یافتن راه مستقیم است برای این است که اتصال برقرار شود، ارتباط برقرار شود و انسان‌ها بتوانند در کنار یکدیگر باشند و از درد یکدیگر کم کنند و ضد‌ارزش‌ها اتصال‌ها را قطع می‌کنند. آشنایان و دوستان واقعی، همسفر واقعی حفظ اتصال این مسیر می‌شوند و همه چیز در خلقت روی حساب و کتاب است و اگر انسان‌ها از مسیر خودشان خارج شوند نابود می‌شو؛د اگر انسان نتواند در نگه داشتن بستر خودش، سیاره خودش خوب عمل کند و آن را سالم نگه ندارد یک مرحله دیگری پدید می‌آید و کل جهان نابود می‌شود و دو مرتبه ساخته می‌شود.
خیلی ممنون از همه عزیزانی که مطالب من را مطالعه کردند.

نویسنده و تایپ: همسفر سمیرا رهجوی راهنما‌ همسفر الهه (لژیون‌ سوم)
ارسال: مرزبان خبری همسفر زلیخا
همسفران نمایندگی پرند

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .