English Version
English

خداوند چیزها و کسانی که آفریده بیهوده نیست

خداوند چیزها و کسانی که آفریده بیهوده نیست

خداوند را شاکرم به من اجازه داد تا در این جایگاه خدمت کنم.

در زندگی من هم این افکار راه پیدا کرده بود که با خود بگویم خداوند چیزهایی و کسانی را آفرید که بیهوده بود، اما در جهان هستی هر آنچه هست رسالتی دارد.

از آن به بعد هر آنچه در هستی است را جور دیگر می‌بینم و دوستشان دارم چرا که هر کدام ارزشمند هستند. حتی در مورد اتفاق‌های زندگی هم به همین شکل هست که اگر اتفاقی در زندگی من افتاد باید این را بدانم که حتماً یک پیام و درسی برای من دارد و نباید بگویم چرا من؟! چرا برای من اتفاق افتاد؟! جوابش این بود که چون این من بودم که نیاز به رشدکردن دارم و رشد من در گرو این اتفاق و پیداکردن راه‌حل برای آن است.

حتی اینکه من مصرف‌کننده نیکوتین شدم خود نیز برای من پیامی دارد. این که اگر مصرف‌کننده نیکوتین شدم، این سعادت نصیبم شد تا سفر نیکوتین کنم و از آموزش‌های بیشتری بهره ببرم، با خودم آشنا بشوم و در نهایت خداوند اجازه خدمت در این جایگاه را به من داد که بتوانم نوری باشم برای روشن‌کردن راه کسانی که در آینده قصد درمان نیکوتین خود را دارند.

روزی به خودم می‌گفتم چرا من در زندگی‌ام باید همسر یک مصرف‌کننده باشم؟! چیزی از این بدتر نیست در دنیا. اصلاً چرا مواد مخدر وجود دارد که انسان‌ها را به این روز بیندازد؟! یا اصلاً چرا من را آفرید که این‌همه سختی را تجربه کنم و...

روزهای اول حضورم در کنگره در مشارکت‌ها می‌شنیدم که راهنمایان خدا را شکر می‌کنند که همسر یا مادر یک مصرف‌کننده بودند. برایم جای تعجب بود که چرا باید شکرگزار باشند بابت این موضوع! الان که ۲ سال از حضورم در کنگره می‌گذرد علت این کار آنها را متوجه شدم. چرا که اگر مصرف‌کننده‌ای نبود پای من به کنگره باز نمی‌شد و از این‌همه آموزش و حال خوب بی‌نصیب می‌ماندم.

اعتیاد مثل هر بیماری دیگری ممکن است هر خانواده‌ای دچار شود و نگرانی آنها بابت این است که صورت‌مسئله اعتیاد را نمی‌دانند. اما در کنگره صورت‌مسئله کامل و واضح بیان شده و راه قطعی درمان پیدا شده و دیگر جای نگرانی نیست.

آخرین کلام این که هیچ اتفاقی و هیچ موجودی بیهوده آفریده نشده و هر کدام به نوبه خود رسالتی دارند در این جهان هستی...

نویسنده: راهنما همسفر سیما مسافر نیکوتین (لژیون ویلیام وایت ۲)
ویراستار: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .