English Version
English

خلقت انسان دارای هدف والایی است

خلقت انسان دارای هدف والایی است

همسفر ماهرخ:
وادی دوم پیام زیبایی برای من داشته است که خداوند همه موجوداتی را که خلق کرده است را با عشق و دلیل، آفریده است و ما ملزم هستیم که برای این آفرینش احترام قائل باشیم. ما بندگان نمایندگان خداوند بر روی زمین هستیم و باید این عشق را فراگیر کنیم؛ و هیچ‌گاه نباید خود را با دیگران مقایسه کنیم، یا ریز و درشت، زشت و زیبا و یا بیمار و سالم هستیم و همیشه باید قدردان این خلقت ناب باشیم، زیرا هیچ‌کداممان به هیچ نیستیم حتی اگر خود به هیچ فکر کنیم. تمامی موجودات خصوصاً انسان‌ها قابل‌احترام و عشق ورزیدن هستند، عشق درمان همه بیماری‌ها می‌باشد. من با عشق ورزیدن راه خود را در کنگره ۶۰ آغاز نمودم و امیدوارم تا هنگامی‌که زنده هستم بتوانم این راه را ادامه بدهم و دنباله‌رو راه کنگره 60 باشم.

همسفر زهرا:
هنگامی‌که تهیه مشارکت با این دستور جلسه به من واگذار شد، بسیار خدا را شکر کردم. چند صباحی بود که با خود درگیر بودم؛ اینکه هدف از خلقت من چه بوده است و اکثرأ درگیری ذهنی داشتم؛ و همیشه حس ناامیدی بر من چیره می‌شد. براثر یکسری مشکلات دچار ناامیدی شده بودم، احساسی که شاید خیلی از همسفرها داشته باشند و من با این دستور جلسه متوجه شدم که خداوند خودش می‌خواهد درسی به من بدهد تا من از این احساس ناخوشایند خارج شوم. امید باعث می‌شود، باور کنیم که باید استوار باشیم و حرکت کنیم. ما انسان‌ها مرتب در حال امتحان هستیم، پس باید آن‌قدر جسم و روحمان را تقویت کنیم تا بتوانیم به‌راحتی از مشکلات و افکار منفی عبور کنیم و برای یافتن خود تلاش نماییم. ما باید آموزش ببینم، زیرا درون ما توانایی‌های بسیاری وجود دارد که باید آن‌ها را به حرکت و جوشش درآوریم.

همسفر الهه:

همیشه با تفکر اشتباه، در خصوص زندگی‌ام، توجه کردن به اشتباهاتم، همچنین در نظر گرفتن شکست‌ها و در مقابل، مشاهده توانایی‌ها و موفقیت دیگران حس بدی در من ایجاد و این حس بد به‌مرور تشدید می‌شد؛ که درنهایت مرا بیشتر به‌سوی ناامیدی سوق می‌داد. اغلب در حال سرزنش کردن خود بودم، احساس بی‌ارزشی و پوچی داشتم، با آموزش‌های ناب کنگره 60 راه و رسم درست زندگی کردن را آموختم. در وادی اول که در مورد تفکر بود، چگونگی تفکر درست را آموختم و همین‌طور اینکه گاهی نباید به موضوعاتی که به ذهن می‌رسد پروبال داد و فکر خود را مغشوش کرد. در وادی دوم کاملاً مطمئن شدم هیچ مخلوقی بی‌هدف خلق نشده است و همه مخلوقات ارزشمند هستند و باید در مسیر درست قرار گیرند و رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

رابط خبری و تایپ: همسفر زهرا، راهنما همسفر زهرا (لژیون دهم)
ویرایش و ارسال: همسفر هانیه، راهنما همسفر سپیده (لژیون ششم)
همسفران نمایندگی گیلان

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .