English Version
English

حرکت، اولین قدم برای خروج از ناامیدی ها است.

حرکت، اولین قدم برای خروج از ناامیدی ها است.

به نام قدرت مطلق الله

هشتمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی صبا با استادی راهنمای محترم تازه واردین مسافر محسن، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر حسین با دستور جلسه وادی دوم و تاثیر آن روی من در روز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.


خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان محسن هستم یک مسافر. در ابتدا از ایجنت و مرزبانان محترم و تک تک خدمتگزاران تشکر می کنم بابت این که فرصتی به من دادند تا امروز در خدمتتان باشم. از این شعبه خیلی حس خوبی دریافت می کنم به مانند تمام کنگره که این حس خوب در جریان است.


دستور جلسه راجع به وادی دوم است. اگر واقعا به تمام هستی نگاه کنیم متوجه می شویم که هیچ جزئی بیهوده نیست. خلقت هر چیزی هدفمند است. تک تک گیاهان و حیوانات یک فلسفه وجودی دارند و وجود آن ها حیاتی است. من سال های سال در مرحله نا امیدی گیر کرده بودم و واقعا به هیچ رسیده بودم. به واسطه ی تخریبی که داشتم و مصرف کننده ی چندین نوع موادی که بودم از دید خودم در یک عمق بسیار زیادی از تاریکی ها به سر می بردم. خیلی چیز ها مثل اعتبار، شغل و در آمدم را از دست داده بودم. ترس و استرس خیلی شدید داشتم. آرامش نداشتم. در حالی به سر می بردم که فکر می کردم به آخرش رسیدم. بخشی از این ناامیدی به خاطر این بود که چند سالی بود که دلم می خواست از این تاریکی خارج بشوم، راه های زیادی هم امتحان کرده بودم اما جوابی نمی گرفتم. کم کم به این باور رسیده بودم که شاید درست نمی شود و قرار نیست من خوب بشوم. حتی به کنگره هم با وجود این که می دیدم اطرافیانم در آن درمان شدند اما امید زیادی نداشتم. با خود گفتم که این راه هم امتحان کنم. این امتحان کردن از همان اول با چشم گفتن برای من شروع شد. بدون هیچ چون و چرایی فرمان برداری می کردم. بعد از گذشت مدت کوتاهی همین که توانستم آن همه مواد را به شربت اپیوم تبدیل کنم به من انرژی داد.پله پله که جلو آمدم ایمان در من شکل گرفت که می شود.


نا امیدی انسان را نگه می دارد و نمی گذارد که تجربه کنیم. اولین قدمی که می شود برای خروج از ناامیدی برداشت حرکت کردن است. همین نشستن در جلسه یا مشارکت کردن یا نوشتن سی دی، صبح زود بیدار شدن یا سروقت خوردن او تی. هر کدام از این ها قدم های کوچکی است که می تواند ما را شارژ کند و اعتماد به نفس را به ما باز گرداند. خدمت کردن هم خیلی می تواند در این امر به ما کمک کند. پارک لاله برای من عجیب و غریب معجزه کرد. به بچه های سفر اول یا سفر دوم پیشنهاد می دهم که در جلسات پارک لاله شرکت کنند. خود استاد امین می گوید جلسه پارک لاله مرده را زنده می کند. در کل می خواهم بگویم که اگر ما خواسته اش را داشته باشیم، کنگره این بستر را فراهم کرده است. این را هم بگویم که تجربه تاریکی بسیار با ارزش است و باعث درک بیشتر عظمت روشنایی ها می شود. همه ی آن بی خوابی هایی که من داشتم باعث شده تا امروز قدر خواب راحت را بدانم. چون آن تاریکی را تجربه کردم امروز شاید بتوانم خیلی بهتر از قبل زندگی کنم. ممنونم که به حرف هایم گوش دادید.

در ادامه از خدمتگزاران آشپز خانه در ماه مبارک رمضان قدردانی به عمل آمد:

تهیه و ارسال : مسافر حسین
خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .