English Version
English

دنور

دنور

هفتمین جلسه از دوره اول سری جلسات لژیون سردار ویژه همسفران نمایندگی بروجرد با استادی راهنمای محترم همسفر معصومه و نگهبانی موقت راهنمای محترم همسفر فاطمه و دبیری موقت همسفر سمیرا بادستور جلسه ی دنور در روز پنجشنبه 30فروردین ماه 1403 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد


سلام دوستان من معصومه هستم همسفر

خداوند را شکر میکنم که یک بار دیگر توفیق حاصل شد که در خدمت شما باشم وآموزش بگیرم  .
کسانی که مبلغ 50 میلیون تومان به کنگره کمک میکنند لغب دنور به آنها داده میشود.
دنور یعنی بخشنده بودن وبخشنده بودن از صفات خداوند است  .
خداوند وقتی که انسان را آفرید ذره ای از وجود خودش یعنی بخشندگی را در وجود انسان قرار داد،  انسانها به واسطه ی تاریکی ها ودل بستن به مادیات و ضد ارزشها این نعمت قشنگ را فراموش کرده اند  .


من خودم قبلا با بخشندگی بیگانه بودم و برای اولین بار با گردش سبد در کنگره بخشندگی را یاد گرفتم و وقتی سبد را یاری کردم حس خوبی را تجربه کردم و حالم خوب شد  .
بخشندگی باید طوری باشد که سنگینی آن بخشش را احساس کرد  ،  وگرنه کسی که میلیارد ها میلیارد ثروت دارد اگر 50 میلیون یا 100میلیون به کنگره بدهد به عقیده ی من اصلا برایش بخشندگی محسوب نمی شود  .
من قبلا فکر می کردم که کسانی که دنور یا پهلوان میشوند به آن پولی که میدهند اصلا نیاز ندارند و آن را کنار گذاشته اند که به کنگره کمک کنند  ، در صورتی که آنها میتوانستند با آن پول ماشین یا خانه ی بهتری خریداری کنند  ، ولی آنها لذت واقعی بخشندگی را درک کرده اند  .
ما پس انداز کردن را در کنگره یاد گرفتیم ولی این پس انداز کردن ما نباید مانع بخشندگی ما باشد ما قبل از هر چیز در کنگره قناعت کردن را یاد گرفته ایم وهنر زندگی  آن است که از مخارج ومبلغی که ما در آمد داریم یک بخشی را پس انداز کنیم و یک بخشی از آن را برای بخشیدن یک بخشی را برای امور و مخارج زندگی  قرار بدهیم  .
ما همیشه میگوییم که کسانی که در کنگره دنور یا پهلوان میشوند انسان های بخشنده ای هستند که از خیلی چیز ها میگذرند  ، ولی به نظر من بخشندگی فقط پول نیست  به اعتقاد من همه ی کسانی که در کنگره خدمت می کنند انسان های بخشنده ای هستند، یک راهنما که از راه دوری می آید از خانواده اش، از خوابش، از استراحتش حتی از کارش و تفریحش می گذرد و می آید تا یک نفر را از دل تاریکی ها نجات بدهد  .
همین طور مرزبان ها  ، نگهبانان نظم  ، مسؤلین OT  ، حتی کسی که در آبدارخانه کار میکند همه وهمه بخشنده هستند  .
همان طور که میگویند دیگران کاشتند و ما خوردیم حالا نوبت ماست تا بکاریم که دیگران بخورند  .
این راباید در نظر داشته باشیم که هر کاری که در کنگره انجام میدهیم حال خوبش به خودمان برمیگردد  .
کنگره اصلا نیازی به کمک ما ندارد این ما هستیم که نیازمند کمک کنگره هستیم  .
آقای مهندس میگویند که ما از این دنیا چیزی را با خودمان نمیبریم، در کلام الله هم گفته شده  ولی هر کمکی که میکنیم مثل این است که داریم تبدیل به دلار میکنیم ودر حلقه های بعدی از آن استفاده می کنیم  .
امیدوارم که صفت بخشندگی را چه در کنگره و چه خارج از کنگره اجرا کنیم و حال خوبش را خودمان تجربه کنیم.

تایپ از همسفر سمیرا 

عکس از همسفر فریبا 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .