English Version
English

دنور یعنی بخشنده

دنور یعنی بخشنده

دومین جلسه از دور هفتم سری جلسات هماهنگی لژیون سردار کنگره ۶۰؛ نمایندگی صائب تبریزی با استادی همسفر محمدرضا، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر عزیز با دستور جلسه «دنور»  سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۰ برگزار شد.

سخنان استاد:

دستور جلسه لژیون سردار، "دنور" می‌باشد که اکثر عزیزان با این واژه آشنا هستند و همگی می‌دانند که دنور یعنی بخشنده؛ آقای مهندس برخی اصطلاحات را برای افرادی که کمک مالی می‌کنند در نظر گرفتند و وارد سیستم کنگره کردند. خیلی جاها می‌بینیم وقتی شخصی کمکی می‌کند می‌گوید کسی متوجه نشود اما در کنگره اینطور نیست؛ آقای مهندس فرمودند حتماً این مسائل را مطرح کنید تا بقیه متوجه شوند که چنین اشخاصی در کنگره وجود دارند که چنین وجوهی را پرداخت می‌کنند. وقتی می‌گوییم دنور یعنی کسی که از ۵۰ میلیون تا ۴۹۹ میلیون تومان به کنگره پرداخت می‌کند و پهلوان کسی است که بالای ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند.

امسال اساسی‌ترین مسئله برای شعبه ما این است که زمینی را که خریداری کرده‌ایم تبدیل به ساختمان کنیم. سال گذشته تقریباً ۱۰ نفر اعلام دنوری کردند و دو نفر هم از میان خانم‌های همسفر اعلام کردند که دنور خواهند شد، همه ما موظف هستیم که حتی الامکان مبلغ پایه برای دنور شدن یعنی ۵۰ میلیون تومان را پرداخت کنیم. البته ناگفته نماند خانم‌های همسفری که در شعبه ما دنور شده‌اند، خانه‌دار هستند و با پس‌اندازهای کوچک توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند. آخرین فرصت برای پرداخت تعهد پایان اردیبهشت ماه می‌باشد که همه ما باید مبلغ تعهدی خود را پرداخت کنیم. خیلی از ما قبل از ورود به کنگره حاضر بودیم خانه خود را بفروشیم و هزینه کنیم تا درمان شویم و الان باید آگاه باشیم و بدانیم که کنگره برای ما چه کاری انجام داده است و در مقابل ما چه کاری برای کنگره انجام داده‌ایم؟ بنده سه سال است که در کنگره دنور می‌شوم و مطمئنم اگر امکانات مالی داشته باشم حتماً جایگاه پهلوانی را کسب خواهم کرد چرا که آموزش‌های کنگره به شکلی است که انسان خیلی راحت می‌تواند از مال خود ببخشد. همه مسافرهای عزیز قبل از کنگره آرزو داشتند که یک روز بدون دغدغه مواد بتوانند زندگی کنند و الان این آرزو تحقق یافته است، در این مسیر افراد زیادی به مدت ۱۱ ماه برای ما زحمت کشیده‌اند و به ما یاد دادند که بعد از درمان باید کمک کنیم تا دیگران هم بتوانند به رهایی و آرامش برسند؛ اما وقتی نتیجه را نگاه می‌کنیم می‌بینیم که در استان آذربایجان شرقی فقط یک شعبه وجود دارد. مسئله مهمی که وجود دارد این است که قرار نیست که من پول اضافی داشته باشم و در این قضیه شرکت کنم بلکه باید کمی هم به فشار بیفتم و روزهای گذشته خود را از یاد نبرم و الان تلاش کنم که وفای به عهد کنم.

 

خدمتگزار سایت: مسافر سعید

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .