English Version
English

لژیون سردار بخش عملیاتی آموزش‌های کنگره ۶۰

لژیون سردار بخش عملیاتی آموزش‌های کنگره ۶۰

جلسه اول از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی لژیون سردار نمایندگی دکتر مسعود؛ به استادی مسافر محمد، نگهبانی مسافر امیرحسین و دبیری مسافر علی، با دستور جلسه «دنور» چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت 19:30 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان محمد هستم یک مسافر؛ خداوند را شاکرم که یک بار دیگر در خدمت شما عزیزان هستم. در ابتدا از همه کسانی که در جلسه لژیون سردار حضور دارند تشکر و قدردانی می‌کنم. دستور جلسه امروز "دنور" به معنای بخشنده است.
اعتقاد قلبی من این است که لژیون سردار مهمترین لژیون در کنگره ۶۰ است. آقای مهندس در اکثر سی‌دی‌ها در مورد مسائل مالی صحبت می‌کنند و این امر نشان دهنده اهمیت بسیار بالای خدمت مالی در کنگره ۶۰ است؛ چرا که اگر منابع مالی نبود ما الان در این شعبه در کنار یکدیگر جمع نمی‌شدیم و قطعاً عده زیادی از ما به درمان نمی‌رسیدیم. این ساختمان حاصل تلاش، زحمت و کمک‌های مالی سایر اعضای کنگره ۶۰ در شعب دیگر است. من اگر بتوانم این فضایی که در آن هستم را درک کنم، که کار خیلی سختی هم هست، می‌توانم به اهمیت لژیون سردار پی ببرم. همان‌طور که یک عده‌ای تلاش کردند که این شعبه شکل بگیرد، ما هم باید تلاش کنیم تا نمایندگی‌های دیگری ساخته شوند و دیگران هم بیایند از آن استفاده کنند و به درمان برسند. به لطف آموزش‌های آقای مهندس و همت شما عزیران این چرخه ادامه‌دار خواهد بود.
به عقیده من لژیون سردار بخش عملیاتی آموزش‌های کنگره ۶۰ است؛ من باید ببینم چقدر از آموزش‌های آقای مهندس را توانسته‌ام کاربردی کنم و عیار آن چقدر است؛ این را می‌شود در لژیون سردار دید. خیلی‌ها هستند که توان مالی بالایی دارند ولی هنوز به آن اندازه و ظرفیت نرسیده‌اند که بتوانند این کار را انجام دهند.
امیدوارم خداوند توفیق دهد که همه ما بتوانیم در این مسیر حرکت کنیم و خدا را شکر می‌کنم که آقای مهندس هستند و ما می‌توانیم از وجود ایشان بهره‌مند شویم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید ممنون و سپاسگزارم.

تایپ و تنظیم: مسافر ابوالفضل

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .