English Version
English

بخشنده بودن از صفات خداوند است

بخشنده بودن از صفات خداوند است

هفتمین جلسه از دور سوم لژیون سردار نمایندگی بیرجند با استادی راهنمای محترم مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر حامد و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه «دنور» در پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه 1403 ساعت 14:30 آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر. همان‌طور که میدانیم انسان تجلی نور خداوند است و یکی از صفات خداوند بخشنده بودن است پس ما به‌عنوان ذره‌ای از نور خداوند باید در تحقق این صفت کوشا باشیم. اگر به طبیعت دقت کنیم می‌بینیم که یک بذری که در دل زمین کاشته می‌شود چه سختی و مشقت‌ها می‌کشد تا به یک درخت تنومندی که میوه می‌دهد تبدیل شود و زمانی که میوه داد آن را در اختیار همه موجودات عالم قرار می‌دهد و از کسی دریغ نمی‌کند،  ما هم اگر امروز در خود پتانسیلی داریم اعم از مالی، فرهنگی، علمی و .... نباید میوه درختمان را از دیگران دریغ کنیم  و یا بگوییم افراد خاصی می‌توانند از کمک ما بهره بگیرند باید بخشنده و یاری‌رسان تمام هستی باشیم، مثل استخری نباشیم که نه ورودی و نه خروجی دارد و پس از مدتی راکد و گندیده شویم.

من اگر توانستم موادم را کنار بگذارم پس حتماً می‌توانم با عضویت در لژیون سردار مشکلات مالی خود را حل‌وفصل کنم و سواد مدیریت مالی خود را بالا ببرم و پایه‌های مادی زندگی‌ام را محکم کنم.

درست است که با پرداخت مبلغ شش میلیون تومان عضو لژیون سردار می‌شویم اما همچنان باید حمایت مالی را انجام دهیم، به همین جهت اعضایی که توانایی مالی بیشتری دارند می‌توانند مبالغ بیشتری پرداخت کنند و جناب مهندس در همین راستا برای کسانی که مبلغ پنجاه میلیون کمک می‌کنند لقب دنور یعنی بخشنده  و برای کسانی که پانصد میلیون پرداخت کنند لقب پهلوان را برگزیدند.
از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما سپاس‌گزارم.


تایپ و ارسال خبر: مسافر میثم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .