English Version
English

وقتی ما وارد لژیون سردار می شویم عیارمان سنجیده می‌شود.

وقتی ما وارد لژیون سردار می شویم عیارمان سنجیده می‌شود.

امروز جلسه سوم از دوره اول لژیون سردار شعبه دکتراحمد با استادی مسافر پهلوان عباس ،  نگهبانی مسافر غلامرضا ، خزانه‌داری مسافر علی و دبیری مسافر مهدی در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ با دستور جلسه : "دنور" رأس ساعت ۱۶ آغاز به کار نمود .

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان عباس هستم مسافر . متشکرم از همه عزیزان بابت دعوت من . اگر بخواهم تجربه‌ام را از لژیون سردار بگویم زمان ورودم در سال ۹۷ سفر خوبی نداشتم . در اوایل با یکی از دوستان که در لژیون  سردار بود صحبت کردم .

در ماه دوم وارد لژیون سردار شدم . و این لژیون باعث شد من مسیر را درست بروم . در قبل از رهائیم ، در سال ۹۷ جایگاه دنوری را تجربه کردم . و در آن زمان کلاً مسیر زندگیم عوض شد . و خیلی از درهای بسته‌ام  در سال ۹۷ باز شد .

و باعث شد ماندگار شوم . تنها چیزی که من را نجات داد ، لژیون سردار است . وقتی ما وارد لژیون می‌شویم ، عیارمان سنجیده می‌شود . هر چقدر حس‌هایمان تزکیه و پالایش شده است . و اگر این لژیون درست هدایت شود ، لژیون سردار موفقی می‌شود که پایه مالی را قوی کند .

با توجه به نمایندگی تازه تأسیس شما من در آن لژیون قوی را می‌بینم . و امیدوارم در این سال پهلوان‌ها و دنورهای زیادی داشته باشید . و نشان در بی نشانی با توجه به جمعیت شما   در اینجا تکانه‌های بیشتری وجود دارد ، نسبت به این جمعیت .

در لژیون سردار آموزش‌هایی را که می‌بینیم در واقع می‌گوید : پولی که دست ماست به صورت امانت است . هرچه ما این امانت را در مجموعه قرار بدهیم ، امانت‌های بزرگ‌تری به ما داده می‌شود . بهترین الگوی ما در این راه جناب آقای مهندس دژاکام است . که همیشه اولین حرکت را خود انجام می‌دهد .

در زمان خرید ساختمان رز ۶ میلیارد نیاز بود . که ایشان جایگاه دنوری را تعریف کردند . و در آن سال خیلی بیشتر از مبلغ ۶ میلیارد به دست آمد . الانه تعداد شعبات را که نگاه کنید متوجه می‌شوید . و سال دیگر افزایش آنها را که اثر آن از لژیون سردار است . و اگر لژیون سردار نباشد با پول سبد و این‌ها این اعداد و ارقام انجام شدنی نیست . قسم خوردن در کنگره ۶۰ بی‌معناست ولی من در آن وقت فقط با یک جرقه در ذهنم این کار را انجام دادم . یک ریال هم در حسابم نبود . و اصلاً نمی‌دانم چطور چکم پاس شد .

الان ۱۰ ماه فرصت برای پرداخت وجود دارد . عملاً این ۵۰ میلیون تومان شاید با مصرف یک مصرف کننده در این ۱۰ ماه یکی باشد . کسانی هستند که در ابعاد بالاتری خدمت می‌کنند . و هزینه ده‌ها صندلی برای درمان را می‌دهند . فقط با یک جرقه در ذهنشان . شما در لژیون سردار از تک تک اعضا انرژی می‌گیرید .

بدون اینکه مشکلی در زندگیتان پیش بیاید .واین جایگاه‌ها را می‌توان تجربه کرد . و باز هم می‌گویم این اعداد در کنگره ۶۰خیلی کوچکترند . و من که الان ۵ سال رها شدم باید بیشتر از این مبالغ پرداخت کنم . ما اگر در کنگره ۶۰ قدردان نباشیم از زمین بازی حذف می‌شویم . متشکرم .

 

تایپ :راهنمای محترم مهدی

تنظیم : مرزبان خبری مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .