English Version
English

درآمد داشتم اما شهامت پرداخت نداشتم

درآمد داشتم اما شهامت پرداخت نداشتم

به نام قدرت مطلق الله

پنجمین جلسه از دوره اول لژیون سردار کنگره ۶۰ نمایندگی صبا با دستور جلسه دنور به استادی پهلوان محترم مسافر علیرضا و نگهبانی مسافر میثم و دبیری مسافر محمد حسن در تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۷ در ساعت۱۹:۳۰ برگزار شد.
خلاصه سخنان استاد:

خدا را شاکر هستم که لطفش شامل حال من شد و من در این جایگاه قرار گرفتم. من از گلریزان سال ۹۴ زمانی که اسمی از گلریزان و لژیون سردار نبود در کنگره حضور داشتم در آن زمان من سه ماه سفر بودم و به یاد دارم که در گلریزان ۲۰۰ هزار تومان اعلام کردم که پرداخت کنم.

ولی هیچ تفکری پشت این عمل نبود درآمد داشتم ولی شهامت پرداخت ۲۰۰ هزار تومان را نداشتم و همین ترس باعث شد که سفرم خراب شود و یک مدتی از کنگره دور بمانم.

من تا مدت‌ها مشکل خواب داشتم و شب‌ها کابوس می‌دیدم و از ترس این کابوس‌ها شب‌ها نمی‌خوابیدم و وقتی وارد کنگره شدم و اصول را رعایت کردم و آموزش‌ها را دریافت کردم آرامش اولین چیزی بود که کنگره به من هدیه داد و سلامتی چیزی که سال‌ها آرزوی آن را داشتم در کنگره به دست آوردم و کنگره تنها جایی بود که توانست سلامتی را به من برگرداند و بابت این لطفی که خداوند شامل حال من کرد همیشه سپاسگزارم هم از خداوند و هم از کنگره و هم از جناب مهندس.

من همینطور که در کنگره جلو آمدم طبق وادی هشتم مسیر برایم بازتر شد و همینطور شهامتم بیشتر شد و در سال ۹۶ با اینکه وضعیت مالی خوبی نداشتم در لژیون سردار شرکت کردم و ۶ میلیون پرداخت کردم و با آنکه در آن شرایط وضع مالی خوبی نداشتم ولی واقعاً برای من معجزه اتفاق افتاد و توانستم درآمد خوبی از آن به بعد کسب کنم و شرایط سختی که داشتم را پشت سر بگذارم و واقعاً در این معجزه من کاره‌ای نبودم و فرمان از جای دیگری صادر شد و همین امر باعث شد که من ایمان بیاورم و در مسیر خودم ثابت قدم‌تر باشم و چند سال در لژیون سردار شرکت کردم و همینطور شهامتم بیشتر شد و توانستم در بشوم و از این به بعد واقعاً دنیای من تغییر کرد و این باعث شد تا بفهمم واقعاً نیرویی وجود دارد که این فرمان‌ها را صادر می‌کند شاید کسانی هم بودند که با این کار من مخالفت می‌کردند ولی من واقعاً آنها را متقاعد کردم که واقعاً حاضر بودند که زندگی من نابود شود چون من سلامتی و زندگی خودم را در کنگره به دست آوردم و به این کنگره مدیون هستم.

من اینجا می‌خواهم این پیام را به سفر اولی‌ها بدهم که می‌توانند ذره ذره این شهامت را در خود بیشتر کنند و همانطور که مهندس می‌فرمایند که پس‌انداز ذره ذره صورت می‌گیرد می‌توانند در لژیون فردا به همین صورت شرکت کنند و پیش بروند چرا که باید ذره ذره به دانایی و فهم و شعور برسی تا راه برایت باز شود من که همیشه خودم را بدهکار این سیستم می‌دانم و الان که اجازه پهلوانی از جناب مهندس دریافت کرده‌ام امیدوارم بتوانم تعهدی را که دارم انجام بدهم و بابت این خدا را شکر می‌کنم.
تهیه و ارسال : مسافر جاوید
خدمتگزاران سایت نمایندگی صبا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .