English Version
English

لژیون سردار

لژیون سردار

سیزدهمین جلسه از دور چهارم جلسات لژیون سردار کنگره60 ویژه مسافران نمایندگی گرگان با استادی مسافر آرین و نگهبانی راهنمای محترم مسافر یاسر و دبیری راهنمای محترم مسافر مهدی و خزانه داری راهنمای محترم صفر علی  با دستور جلسه "دنور"  پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403 ساعت 15:45 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان آرین هستم یک مسافر عضو لژیون سردار. ابتدا از نگهبان و دبیر و خزانه دار لژیون سردار تشکر می کنم که به من فرصت دادند تا در این جایگاه قرار بگیرم و خدمت بکنم و از خدمت خودم آموزش بگیرم.
دستور جلسه" دنور " است. ابتدا خدارا شاکر هستم که در کنگره حضور دارم، خدایی که مارا آفرید هرگز بیهوده کاری انجام نداده است هیچ یک از ما بیهوده به این دنیا نیامده ایم، خود من به شخصه هیچ جایی را پاک تر و مقدس تر از کنگره نمیبینم که فرصت این را داشته باشم تا به هم نوعان خود بتوانم خدمتی انجام دهمف شاید بعضی اوقات ما در جایی کمکی کرده باشیم که هیچ فایده ای نداشته است و نمیدانیم به کجا و به چه کسی خواهد رسید ولی در اینجا یعنی کنگره 60 همه چیز به صورت واضح وشفاف است و ما به خوبی میدانیم که نتیجه خدمات ما چه خواهد شد.

زمانی که صحبت از دنور پیش آمد دقیقا یک ماه قبل از جشن گلریزان بود وزمانی که دوستان با هم در مورد برنامه خود حرف میزدند، همان موقع من در درون خودم راجع به بدهی سنگینی که آن زمان داشتم فکر می کردم و دعا میکردم که انشالله قبل از اینکه جشن گلریزان شروع شود من بتوانم بدهی خود را پرداخت کنم و تا بعد جایگاه دنور را تجربه نمایم، و وقتی که این نیت را کردم و با خدای خودم حرف زدم و دقیقا قبل از جشن گلریزان بدهی خودم را پرداخت کردم یعنی همان نیت من باعث شد که تمام مسایل مالی برای من برطرف شود و خیر و برکت این عمل را  امروز در زندگی خودم حس می کنم.
من شاکر و سپاسگزار جناب مهندس هستم که می توانم در این مکان باشم و از آموزشهای آن استفاده نمایم و ما در اینجا در لژیون سردار از یکدیگر آموزش میگیریم تا چگونه پایه های مالی خود را قوی نماییم و همه ما به خوبی میدانیم که هیچگونه نیرویی یا ارگانی از لحاظ مالی کنگره 60 را خمایت نمیکند یعنی کنگره متکی به خودش است و باید همه دست به دست خود بدهیم و حامی کنگره و خودمان باشیم همه میدانیم که هزینه های روز مره و یا اجاره این مکان با تورمی که هر روز بیشتر می شود چقدر سنگین است. زمانی که پایه های مالی ما قوی باشد ما به دیگران هیچ نیازی پیدا نخواهیم کرد و قوی تر از قبل پیش خواهیم رفت.

امیدوارم که من هم بتوانم در این مسیر کمکی انجام بدهم و اگر هرگونه خدمت یا کمکی انجام می دهم برای خودم و حس و حال خوبی که از آن به دست  می آورم است و هیچگونه منتی نیست وحتی اگر من و امثال من هم نباشیم هیچ مشکلی برای کنگره پیش نخواهد آمد وهمچنان به مسیر خود ادامه خواهد داد و انسانهای زیادی هستند که می توانند این کار را انجام دهند، این من هستم که به کنگره نیاز دارم و در اینجا به حال خوب می رسم وکنگره هیچ نیازی به من ندارد و من باید خودم به این درک برسم که با کمک کردن حس و حالم خوب خواهد شد وبابت تمام چیزهایی که کنگره به من داده است خدا را شکر می کنم امیدوارم در کنگره باشم وبتوانم در حد توانم به کنگره کمک نمایم. از اینکه با سکوت خود به حرفهای من گوش کردید سپاسگزارم.

پیروز و سربلند باشید

ارسال مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .