English Version
English

ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن ، نق زدن ، حاشیه )

ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن ، نق زدن ، حاشیه )

سومین جلسه از دوره نوزدهمین سری کارگاهای آموزشی عمومی کنگره 60 ویژه مسافران و همسفران به نمایندگی یحیی زارع میبد با استادی راهنمای محترم مسافر مرتضی و نگهبانی مسافر مجتبی و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه  ظرفیت مسئولیت ( قبله گم کردن ، نق زدن ، حاشیه ) در روز پنجشنبه 1403/1/30 در ساعت 16 آغاز بکار نمود 

خلاصه سخنان استاد:
دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت قبله گم کردن و نق زدن و حاشیه رابطه مستقیمی با هم دارند و اگر خواسته باشد که با هم دیگر ضدیت داشته باشند و رایطه مستقیمی نداشته باشد صد در صد آن عملی که باید به نحو احسنت انجام پذیرد باید یک  سری اتفاقاتی بیفتد تا سرانجام کار خوب گردد ظرفیت از کلمه ظرف و گنجایش می آید بعنوان مثال شما زمانی که به پمپ بنزین مراجعه میکنید اگر ظرفیت باک اتومبیل تان 30 لیتر باشد شما نمیتوانید بیش از این ظرفیت سوختگیری نمائید و اگر بیش از این باشد باعث تخریب میشود بنده نیز مانند هر کسی دارای یک ظرفیتی هستم و اگر ظرفیت پذیرفتن یک مسئولیتی را نداشته باشم و آن مسئولیت به من داده شود قطعا باعث خرابکاری و تخریب خود و دیگران میشوم بنده بعنوان یک راهنما که افتخار انداختن شال را دارم اگر حد و حدود و مرز خود را نشناسم و از خودم مراقبت نکنم قطعا نمیتوانم مسئولیت خودم را به درستی انجام دهم . جناب آقای مهندس در مورد مسئله ظرفیت فرمودند که اگر حس یک شخص خوب عمل بکند ولی ظرفیت آنکار را نداشته باشد در بدن او انفجار سلولی به وجود می آید. 
استاد در ادامه اینگونه ادامه داد                                                                 
اگر من امروز به عنوان نگهبان نظم ، مهماندار ، میکروفون گردان و یا هر خدمتگزار دیگری باشم باید مراقب رفتار و کردار خود باشم چون باید بعنوان یک خدمتگزار الگو و نمونه باشم و باید برای انجام این  خدمت ظرفیت لازم را داشته باشم و اگر آن ظرفیت در وجود من شکل نگرفته باشد موجب خسران و زیان میگردد . بنده بعنوان یک راهنما زمانی که پیمان بستم سعی کردم تا بعنوان یک خدمتگزار و هم درد به رهجو هایم خدمت کنم و همیشه خودم را در لژیون  یک خدمتگزار دانستم و نه سرور و آقای رهجویان لژیون . 

در کنگره هرعضو با فرا گرفتن آموزشها ، گوش دادن و نوشتن  سی دی ها و مشارکتها و کسب تجربه کم کم میتواند، ظرفیت خود را ارتقا بخشد . و دلیل موفقیت کنگره وجود نظم و انضباط و رعایت قوانین و حرمتها که توسط آقای مهندس دژاکام سر لوحه کار خود قرار دادند میباشد . در بیرون از کنگره نیز اگر مسئولیت یا شغلی به بنده داده شود و ظرفیت این مسئولیت در من ایجاد نشده باشد صد در صد موجب خرابکاری و آسیب زدن به خود و همکارانم میگردد و قبله خود را گم میکنم و دچار منیت میگردم . از اینکه به صحبتهای من گوش دادید سپاسگزارم.

در ادامه جلسه اعلام رهایی مسافران سفر اول که گل رهائی را از دست مبارک جناب مهندس دژاکام دریافت کردند و وارد سفر دوم جهان بینی شده اند برگزار گردید.
شهد شیرین رهائی گوارای وجودتان
لژیون چهارم : راهنما محسن ، مسافر محسن



 

لژیون پنجم : راهنما محمد ، مسافر جعفر 





لژیون هفتم : راهنما مرتضی ، مسافر علی 

نگارش و تدوین : مسافر سعید 
عکس، تایپ و بارگزاری سایت : مسافر رضـــا لژیون چهارم 
مرزبان کشیک :مسافر حمیدرضــا
لژیون خدمتگزار : لژیون هفتم

.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .