English Version
English

تنها راه افزایش ظرفیت در انسان کسب آموزش هست

تنها راه افزایش ظرفیت در انسان کسب آموزش هست

جلسه یکم از دوره پنجاه و سوم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی راهنمای محترم مسافر حبیب،نگهبانی مسافراحمدرضا و دبیری مسافرعلی اصغر با دستور جلسه "ظرفیت و مسئولیت(قبله گم کردن،نق زدن،حاشیه)"در روز پنج شنبه مورخ ۳۰فروردین ماه سال ۱۴۰۳راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان حبیب هستم مسافر،خدا را شاکرم که مجدداً در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم. درمورد دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)، ظرفیت همان اندازه است که در ما نهاده شده و قابل‌تغییر است به‌عنوان‌مثال یک لیوان ظرفیت مشخصی دارد و اگر بخواهیم بیش‌ازحد ظرفیتش در آن آب بریزیم سرریز می‌شود که این موضوع برای انسان هم صدق می‌نماید چنانچه بیشتر از ظرفیتش، جایگاه یا مسئولیتی به او واگذار گردد قبله گم کردن و نق زدن اتفاق خواهد افتاد. تنها راه افزایش ظرفیت در انسان کسب آموزش هست.
هر انسان در هر جایگاه اجتماعی که قرار داشته باشد یک مسئولیت هم بر عهده دارد که آن در کنگره ۶۰ مسئولیت شهر وجودی خویش است و یاد می‌گیرد که ابتدا و انتهای درمان بر عهده خودش هست و با پذیرش این مسئولیت می‌تواند به‌مرورزمان با آموزش‌های کنگره تغییر کند و درنهایت به رهایی برسد.

در کنگره ۶۰ اگر مسافر در حین سفر مسئولیتی را متقبل گردد و با تمام توان مسئولیت آن را بپذیرد قطعاً سفر خوبی را خواهد داشت و باتجربه و آموزش آماده دریافت مسئولیت‌های بزرگ‌تر و جایگاه‌های بالاتر خواهد شد.
در کنگره ۶۰ گاهاَ امکان دارد که مسئولیت و جایگاهی به فردی داده شود که هنوز ظرفیت آن جایگاه را نداشته باشد، چنانچه فرد درست آموزش بگیرد و حرمت‌های کنگره را رعایت کند، می‌تواند ظرفیت را در خود ایجاد نماید و مسئولیت موردنظر را با موفقیت به انجام برساند.
در قوانین کنگره ۶۰ اگر شخصی بخواهد به‌عنوان راهنما خدمت کند پس از قبولی در آزمون باید از فیلترهای متعددی عبور کند، که هدف این است که ظرفیت راهنما به‌خوبی افزایش پیدا کند تا بتواند یک لژیون را به‌خوبی مدیریت و رهبری کند و خدای‌نکرده در مسیر خدمت دچار قبله گم کردن و نق زدن نشود.
در پایان از قدرت مطلق می‌خواهم که بتوانیم از مسئولیت‌هایی که در طول سفر و زندگی به ما داده میشود به بهترین شکل استفاده کنیم و به ارتقاء و پیشرفت برسیم. از اینکه به صحبت‌های من گوش توجه کردید کمال تشکر رادارم.

نگارش متن و ارسال خبر:مسافر جواد لژیون یازدهم 
عکاس:مسافر جواد لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .