English Version
English

چه زمانی ظرفیت به وجود می‌آید

چه زمانی ظرفیت به وجود می‌آید

جلسه چهاردهم از دوره چهلم سری کارگاه‌های آموزشی، عمومی مسافران و همسفران کنگره۶۰ نمایندگی ملاصدرا با استادی راهنمای محترم مسافر حسن، نگهبانی راهنمای محترم مسافر مهدی و دبیری مسافر محمد با دستور جلسه  " ظرفیت، مسئولیت، قبله گم کردن، نق زدن و حاشیه" در روز پنج‌شنبه سی‌ام فروردین‌ماه 1403 رأس ساعت 16:00 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسن هستم یک مسافر
از آقای مهندس دژاکام و راهنمای عزیزم به خاطر آموزش‌های نابشان تقدیر و تشکر می‌کنم.
چه زمانی ظرفیت به وجود می‌آید! باید در ابتدا آموزش بگیریم چراکه هم درراه مثبت و هم درراه منفی آموزش منتقل می‌شود و در ادامه آن ظرفیت انسان افزایش می‌یابد؛ ولی انسانی که ظرفیتش در موارد منفی بالا برود برای برگشتن هم نیاز به آموزش دارد تا هدف و قبله معلوم شود. چنین انسانی باید اول خودش را به‌درستی ببیند و روی خودش زوم کند، یعنی مسئولیت‌های آمدن، رفتن، خوردن به‌موقع دارو و ... را به‌خوبی انجام دهد. وقتی راهنما می‌گوید: ساعت شش باید دارو مصرف کنی، اگر غیرازاین باشد، حال رهجو بد می‌شود و نق زدن و به حاشیه رفتن شروع می‌شود؛ چون دستورات را انجام نداده است.

هدف از آمدن به کنگره60 بازسازی سیستم ایکس است و این معنی درستی برای وادی چهاردهم است؛ چون با مهیا بودن زمینه غیبت و موارد ضدارزشی دیگر، هیچ‌کدام را انجام نمی‌دهد و چون ظرفیتش را بالابرده است، با خوددرای کردن از انجام همه این اعمال، روزبه‌روز کارهایش بر وفق مراد می‌شود و وارد حاشیه هم نخواهد شد. یعنی در متن قرارگرفته و هیچ‌وقت نق نمی‌زند.
در کنگره60 مسئولیت‌ها روی حساب و کتاب است؛ مثلاً تازه‌واردین را فقط باید راهنمایان دارای شال سبز، مشاوره بدهند  که آموزش این کار را دیده‌اند و دیگران باید مواظب باشند که به‌هیچ‌عنوان دخالت نکنند تا قبله گم نشود.
مثلث جهالت (ناامیدی، منیت، ترس) نمی‌گذارد انسان از جهل و نادانی بیرون بیاید و همچنین باعث می‌شود به هدف و قبله نزدیک نشود و یک مسافر اگر حالش روزبه‌روز بهتر می‌شود در عوض باید مسئولیت‌های خودش را هم به‌خوبی انجام بدهد.
"خودتان و آقای مهندس را تشویق نمایید."

حضور نیروی انتظامی نیک‌آباد در نمایندگی ملاصدرا

 

  تایپ : راهنما مسافر حسین
ویرایش متن: راهنمای تازه واردین مسافر کریم
عکس: مرزبان خبری مسافر محمود 
ارسال: سایت نمایندگی ملاصدرا

 

 

 

 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .