English Version
English

در کنگره انسان فرماندهی خودش را به دست می‌آورد

در کنگره انسان فرماندهی خودش را به دست می‌آورد

نهمین جلسه از دوره پنجاه و سوم کارگاه های آموزشی عمومی صبحگاهی کنگره ۶۰ نمایندگی پارک لاله به استادی راهنمای محترم مسافر مصطفی، نگهبانی مسافر صادق و دبیری مسافر مرتضی با دستور جلسه «ظرفیت و مسئولیت(قبله گم کردن،نق زدن،حاشیه)» پنج‌شنبه 30 فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۰ صبح آغاز به کار کرد.



خلاصه سخنان استاد:
خداوند را سپاسگزارم که به من این اجازه را داد که این جایگاه را تجربه کنم.
من خاطرات خوبی در پارک لاله دارم؛ یکی از مکان هایی که باعث درمان و آرامش من شد پارک لاله و حضور پیدا کردن در آن بود. من قبل از کنگره، چه زمانی که مصرف کننده بودم و چه زمانی که مصرف کننده نبودم مشکل خواب داشتم و نمی‌توانستم زود تر از 11 یا 12 از خواب بیدار شوم و این مشکل من، در پارک لاله حل شد. قانونی در زندگی وجود دارد که می گوید انسان اگر می‌خواهد چیز بهتری در زندگی پیدا کند باید از چیزی بگذرد، دوستانی که پارک لاله می‌آیند بزرگ ترین نعمت را به دست می‌آورند. امیدوارم قدردان باشیم. من از سال 92 وارد کنگره و پارک لاله شدم و دوستان بسیار زیادی را دیدم که در این مکان خدمت کردند و زحمت کشیدند. پارک لاله امروز یکی از قدرت های کنگره 60 می‌باشد و از همه دوستان خدمتگزار، قدیمی و جدید تشکر می‌کنم.



در رابطه با دستور جلسه؛ قانونی که من در زندگی تجربه کردم و در کنگره 60 هم وجود دارد، قانون آموزش است. افرادی که وارد کنگره 60 می‌شوند و آموزش می‌گیرند و ذره ذره مسئولیت کار های خود را قبول می‌کنند و به اعمال خودشان پاسخگو می‌شوند. در کنگره مهم ترین چیزی که انسان به دست می‌آورد فرماندهی است، فرماندهی خود. در کنگره انسان فرماندهی خود را به دست می‌آورد. به ندرت اتفاق می‌اُفتد که افرادی که در کنگره حضور پیدا می‌کنند، بعد از گرفتن مسئولیت قبله خود را گم کنند.



افراد در کنگره 60 آموزش می‌بینند که مشکلات خود را خود حل کنند البته بر عکس این قضیه هم وجود دارد. من خیلی‌ها را دیدم که اهمیت آموزش را به علّت منیّت، در مسیر خود در نظر نگرفتند و در ادامه از مسیر دور شدند. شخصی که نتوانسته مسئولیت خود را به گردن بگیرد به دنبال نق زدن و حاشیه می‌رود. کنگره 60 مانند گردباد می‌ماند، هیچ وقت شخصی شخص دیگری را اخراج نمی‌کند. شخصی که به مشکل می‌خورد، گردباد آن شخص را به بیرون پرتاب می‌کند.



این مسئله برای افراد سفر اول مانند جنایتی می‌ماند که به خود می‌کنند برای افراد سفر دوم هم مانند خیانتی است که به خود می‌کنند. کنگره یک وسیله است که ما را به حال خوب می‌رساند. من امیدوارم که همگی به حال خوب برسیم ممنون که به من گوش دادید.

عکس،تایپ،ارسال: مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .