English Version
English

سلامتی و صلح و آرامش، قبله یا هدف ماست

سلامتی و صلح و آرامش، قبله یا هدف ماست

نهمین جلسه از دوره ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ خیام نیشابوری در روزهای یکشنبه، با استادی مسافر حسین و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه « ظرفیت و مسئولیت  قبله گم کردن ، نق زدن ، حاشیه » در تاریخ 28 فروردین 1403 ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم مسافر. در ابتدا از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای من کشید و بعد از تمام خدمت گذاران کنگره تشکر و قدردانی می‌کنم که این بستر مناسب را فراهم کردند که من بتوانم به این رهایی و حال خوش برسم و بتوانم در این جایگاه قرار بگیرم و همچنین از ایجنت دوره قبل آقای قاسم و ایجنت دوره جدید محمد آقا کمال تشکر را دارم. خداوند را شکر می کنم که با کنگره ۶۰ آشنا شدم تا بتوانم با علم کنگره ۶۰ زندگی خودم را زیباتر کنم.

 جناب مهندس می‌فرمایند: بزرگترین علم، علم درست زندگی کردن است. من که وارد کنگره ۶۰ شده ام، جدا از متد DST، اگر از این آموزش‌های نوشتاری و همچنین سی دی های آموزشی به درستی استفاده کنم می توانم در زندگی به مراتب موفق تر باشم و شاید بتوان گفت که در هیچ جای دیگر چنین آموزش‌های نابی وجود ندارد. در مورد آموزش دیدن و آموزش ندیدن، جناب مهندس می‌فرمایند که ما بد نبودیم، بلد نبودیم. اگر از تجربه خودم بخواهم برایتان بیان کنم، شاید نسبت به افراد دیگر تخریب کمتری داشته ام ولی با همین تخریب کم به هیچ عنوان حال خوبی نداشتم. و با مصرف مواد مخدر و قرص های اعصاب و روان واقعا در شرایط وحشتناکی قرار داشتم. همیشه خسته، افسرده و نا امید بودم و هر راهی را امتحان کردم و هر دری را که زدم به نتیجه‌ای نرسیدم. در اوایل قرص اعصاب مصرف می‌کردم و بعد با خودم گفتم که با مصرف مواد مخدر به طور منظم، هر دو را کنار می‌گذارم. که بعد هرچه بیشتر جلو می‌رفتم بیشتر درگیر می‌شدم. خوشحالم که توانستم وارد کنگره بشوم و با استفاده از متد DST و آموزش ها ناب کنگره رهای و درمان را تجربه کنم.

 به قول یکی از دوستان خوبم، اعتیاد معامله دو سر باخت است هر چه در ابتدا به ما می‌دهد در ادامه چندبرابر از ما پس می‌گیرد و به‌جای می‌رسیم که توانایی انجام کارهای خودمان را هم نداریم. خداوند به جز صد و دو عنصر، چیزی‌های دیگر هم در وجود ما قرار داده است. در طول سفر باید سرمان را با سر راهنما عوض کنیم تا بتوانیم به درمان برسیم. در باره قبله گم‌کردن من در ابتدا تصور می‌کردم منظور از قبله گم‌کردن همان قبله‌ای است که مسلمان‌ها دارند و به‌سوی آن نماز می‌خوانند. بعد متوجه شدم منظور از قبله همان هدف است. زمانی که وارد تاریکی‌ها شدیم قبله‌مان را گم کردیم. به لطف کنگره ۶۰ توانستم قبله خودم و هدفم را پیدا کنم که همان سلامتی و صلح و آرامش است. ما اگر به خواهیم به درمان و رهایی برسیم باید از دروازه کنگره ۶۰ عبور کنیم و از اقیانوس بیکران آموزش‌های کنگره استفاده کنیم تابه‌حال خوش برسیم. ظرفیت هم به معنای، دانایی و آگاهی است. همان جمله معروف باید ندانی را بدانی تا بدانی را بدانی و هر چقدر آگاهی و علم ما نسبت به موضوعی بالاتر برود ظرفیت ما هم در آن زمینه بیشتر می‌شود و در انتها از همه دوستان تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من گوش کردند.

عکس: مسافر کمیل رهجوی راهنما مسافر محمد (لژیون سوم)

تایپ و ویرایش: مسافر محمد رهجوی راهنما مسافر محمد (لژیون سوم)

بارگذاری: خدمتگزار سایت، مسافر علیرضا (لژیون ششم)

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .