English Version
English

جسم ما یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد

جسم ما یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد

اگر هر سلول انسان یک شهر باشد پس خود انسان را مشاهده نمایید که چیست؟ و تمامی ساخت و بنای آن، چه هست؟

انسان بسیار عظیم و پیچیده است؛ اما ما اصلاً نمی‌دانیم و جاهلانه با جسم برخورد می‌کنیم و فکر می‌کنیم جسم فقط گوشت و استخوان است؛ مثلاً فردی که چاق است قسمت زیر شکم او را جراحی می‌کنند، ۱۵ کیلو چربی از بدن خارج می‌کنند که این عمل باعث آسیب و بیماری می‌شود؛ یعنی اقدام به نابودی شهر وجودی خود می‌کنند که در آینده عواقب وحشتناکی دارد. وقتی به افراد نگاه می‌کنیم فاقد هرگونه تنوع هستند؛ یعنی همه انسان‌ها شبیه هم شده‌اند. شما لب را در نظر بگیرید که مرکز احساس و حس است و میلیون‌ها سلول و سنسور در لب وجود دارد، هنگامی‌که به لب ژل تزریق می‌کنند حس از کار می‌افتد و احساس را منتقل نمی‌کند.

جسم ما یک صور آشکار و یک صور پنهان دارد. شما اگر معده را در نظر بگیرید وقتی‌که غذا می‌خواهد هضم شود اسید ترشح می‌شود و باعث هضم غذا می‌شود، دیواره معده از گوشت است و با ترشح اسید از بین می‌رود و دوباره جسم آن را بازسازی می‌کند. میلیاردها سیستم در حال کار است تا ما زندگی کنیم و زمانی که سالم هستیم متوجه هم‌چین سیستم عظیمی نیستیم.

ما ۶۰ برابر سلول‌ها در بدن باکتری داریم که باعث زنده‌بودن ما هستند، اگر ظرف ۲۴ ساعت این باکتری‌های بدن ما از کار بیفتند ما خواهیم مرد. با ازبین‌بردن این باکتری‌ها دچار بیماری کولیک، روده و معده می‌شویم. همه چیز دارای صور آشکار و صور پنهان است ازجمله بیماری، اعتیاد، عشق و... مثلاً صور آشکار بیماری توموری است که در مغز است و آن را برمی‌داریم. این تومور از جایی آمده است که باید پیدا کنیم که چه چیزی باعث به‌وجودآمدن تومور شده است؛ ما با برداشتن و شیمی‌درمانی کردن آن را از بین می‌بریم.

شیمی‌درمانی؛ یعنی سم، سم را می‌دهند تا آن سلول بیمار از بین برود. در جنگ جهانی دوم زمانی که شیمیایی زدند عده‌ای فوت کردند و عده‌ای که سرطان داشتند فوت نکردند؛ متوجه شدند مواد شیمیایی باعث می‌شود که سلول‌های سرطانی از بین بروند. با شیمی‌درمانی و پرتودرمانی صور آشکار بیماری از بین می‌رود؛ اما آنچه باعث به‌وجودآمدن تومور می‌شود از بین نمی‌رود.

برای درمان بیماری باید به دنبال صور پنهان بیماری باشیم، اگر پیدا نکنیم بیماری کاملاً حل نخواهد شد و به همین دلیل می‌گویند ام‌اس، پارکینسون، آلزایمر، کولی، کرون و بسیاری از بیماری‌ها درمان ندارد. ژن‌ها برای ساختمان جسم دستوراتی می‌دهند که مرکز آن DNA است. زمانی که قدرت ایمنی بدن پایین بیاید سلول‌های سرطانی رشد پیدا می‌کنند و به تعیین ژن برمی‌گردد.

P۵۳ پلیس بدن است، TNF آلفا اگر زیاد شود باعث پیشرفت سرطان می‌شود و همه تعریف‌شده است. متد DST یا مثلث DOD به ما می‌گوید که چطور تنظیم شود و بدن به حالت باز تنظیم برگردد. در هر بیماری بیان ژنش از تنظیم خارج‌شده، برای درمان باید بیان ژن تنظیم شود و بازسازی شود.

ما برای هر بیماری فوری آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنیم، برای درمان بعضی بیماری‌ها آنتی‌بیوتیک لازم است؛ اما وقتی آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنیم باعث می‌شود هم باکتری بد و هم باکتری خوب بدن باهم از بین بروند و یا مصرف مواد غذایی که ماده افزودنی دارد باعث ازبین‌رفتن باکتری معده و... می‌شود. ما ۵۰ سال پیش این بیماری‌ها را نداشتیم؛ چون امروزه با مصرف مواد افزودنی باکتری‌های خوب بدن را از بین می‌بریم.

اولین قدم خودشناسی است تا زمانی که من خودم را نشناسم امکان ندارد خدای خودم را بشناسم. انسان برای شناخت باید به دانایی و تزکیه و پالایش برسد. برای این موضوع کلام خداوند بسیاری از مسائل را آشکار کرده است. کلام خداوند می‌گوید به مربی و رب خود احترام بگذار، راست‌گو باش، کم‌فروشی نکن، مهربان باش، انفاق کن، عدالت‌خواه باش، بهداشت را رعایت کن، سخن‌چین نباش و... اگر آشکارا به عمل صالح بپردازیم چشمان ابلیس را نابینا می‌کنیم، عملی انجام دهیم که در آن صلح باشد.

برخورد یک پزشک با بیمار، مادر و پدر با فرزند یا برخورد ما با طبیعت، با جوی آب، با درختان و...ممکن است صالح یا ناصالح باشد و تخریب ایجاد کند.

ما مرتب در خواب در جا و مکان دیگری زندگی می‌کنیم. ما در سه جهان زندگی می‌کنیم؛ جهان فیزیکی، جهان ذهن و جهان خواب. ما باید راجع به شناخت خود دقت زیادی کنیم. خود و دیگران را گوشت، استخوان و چربی در نظر نگیریم.

انسان معجزه عظیمی است، اگر جسم سالم باشد ما در آسایش هستیم و اگر جسم سالم نباشد ما در رنج و عذاب هستیم. ما برای داشتن جسم خوب باید به غذا و خواب خود دقت کنیم، اگر اضافه‌وزن داریم با رفتن به لژیون جونز و تغذیه سالم آن را کنترل کنیم.

خلاصه سی‌دی صلح
نویسنده: همسفر ریحانه رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
رابط خبری: همسفر آتوسا رهجوی راهنما همسفر فاطمه (لژیون دوازدهم)
ویراستار: همسفر شهرزاد رهجوی راهنما همسفر مرجان (لژیون پنجم)
ارسال: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر راضیه (لژیون دهم)
همسفران نمایندگی ابوریحان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .