English Version
English

زمانی که ظرف من خالی باشد می‌توانم آموزش بگیرم

 زمانی که ظرف من خالی باشد می‌توانم آموزش بگیرم

دومین جلسه از دوره هفتاد و نهم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی شادآباد به استادی مسافر رضا و نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه«ظرفیت، مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) » در روز چهارشنبه مورخ 29 فروردین سال ۱۴۰3 رأس ساعت 17 شروع به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر.

خوشحالم که در این جایگاه قرار گرفتم  از راهنمای خودم آقای مهدی صافی تشکر می‌کنم همچنین از مرزبان عزیزو ایجنت محترم. مجدداً از تمام عزیزانی که در جابجایی شعبه کمک کردن تشکر می‌کنم. دستور جلسه امروز ظرفیت مسئولیت قبله گم کردن نق زدن و حاشیه است. معمولاً آقای مهندس این دستور جلسات را می‌گذارند تا ما مسافرین آنها را روی خود کاربردی کنیم و ادامه دستور جلسه تاثیر آن روی من می‌باشد.

حاشیه باعث می‌شود که انسان نتواند رو به جلو حرکت کند و حاشیه دست و پای آدم را می‌بندد کسانی که دور از حاشیه قرار می‌گیرند خیلی راحت می‌توانند تفکراتشان را کاربردی کنند. پس کسانی که در حاشیه نیستند و نق نمی‌زنند می‌توانند تفکراتشان را عملی کنند. من قبل از ورود به کنگره هیچ تفکری نمی‌کردم و هیچ حسی نداشتم خداوند کنگره را در مسیر راه من قرار داد و من باید مسئولیت این سفر را قبول کنم. آیا ظرفیت این سفر کردن را من دارم وقتی راهنمایم می‌گوید سی‌دی بنویس و قبل از ساعت ۵ در کارگاه باش و با پیراهن سفید آیا می‌توانم مسئولیت بپذیرم. من اگر تمام مسئولیت‌هایم را درست انجام بدهم باعث می‌شود که از حاشیه به دور باشم.

معمولاً کسانی وارد حاشیه می‌شوند که نمی‌توانند کارشان را درست انجام دهند زمانی که در مسئولیت هم نیاز خودم و هم نیاز اطرافیانم برطرف می‌شود آنگاه است که مسئولیت من درست انجام شده است. من باید تمام آموزش‌ها را در کنگره بگیرم و در زندگیم عملی کنم تا به آن آگاهی برسم.

استاد امین می‌فرمایند عمل کردن به حرف‌ها مثل این است که از بیرون باغ به داخل باغ نگاه کنیم البته این یک توصیف است وقتی وارد باغ می‌شویم و از میوه آن باغ می‌خوریم این می‌شود آن عمل کردن و اما کسانی قبله را گم می‌کنند که معمولاً چیزی از خود ندارند و افراد توخالی هستند، یعنی ظرف وجودیشان خالی است و فقط سر و صدا دارند این باعث می‌شود که من قبله‌ام را گم کنم و نتوانم به راحتی زندگی کنم و ظرفیت هم همان ظرف وجودی می‌باشد. زمانی که ظرف من خالی باشد می‌توانم آموزش بگیرم و با منیت هیچ وقت نمی‌توان آموزش گرفت.
ممنونم که به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ، ارسال عکس: واحد سایت نمایندگی شادآباد
لژیون خدمتگزار: لژیون هجدهم
مرزبان کشیک: مسافر توحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .