English Version
English

ظرفیت به روش دی اس تی در فرد ایجاد می‌شود

ظرفیت به روش دی اس تی در فرد ایجاد می‌شود

سیزدهمین جلسه از دور بیست و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی مسافران نمایندگی باباطاهر همدان با استادی مرزبان محترم مسافر ابراهیم، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر شاهرخ، با دستور جلسه «ظرفیت و مسئولیت (قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه)» روز سه‌شنبه ١۴٠٣/٠١/٢٨  ساعت ١٧:٠٠ برگزار گردید.
خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان ابراهیم هستم مسافر،
حضور دیده‌بان محترم جناب آقای حکیمی را به شعبه باباطاهر همدان خوش آمد می‌گویم. اما در مورد دستور جلسه ظرفیت، مسئولیت و قبله گم کردن نق زدن ،حاشیه. دوستان با سفر کردن در کنگره شصت به روش دی اس تی به خودی خود اندک اندک با همان روش دی اس تی در فردی که وارد کنگره می‌شود و عضو کنگره شصت می‌شود ظرفیت ایجاد می‌شود. روش دی اس تی وقتی  ظرفیت را در من ابراهیم ایجاد کرد  مسئولیت هم به من واگذار می‌شود وقتی که من سفرم را به درستی ادامه بدهم. اگر سفرم را به درستی ادامه ندهم و گوش به فرمان  نباشم  آن ظرفیت درمن ایجاد  نمی‌شود.  ظرفیت، گنجایش؛ یک لیوان هم یک  ظرفیتی دارد. یک ظرف بزرگ تر از یک لیوان یک ظرفیت دیگری دارد. وقتی که بیش از ظرفیت و گنجایش لیوان چیزی به آن اضافه کنیم و در لیوان بریزیم سرریز می‌شود. من ابراهیم هم اگر الان در این جایگاه هستم اگر ظرفیت در من ایجاد نشده باشد، آن مسئولیت و آن جایگاه خدمتی که من دارم صد در صد موجب تخریب و خطراتی در کنگره بوجود می‌آورد. امیدوارم که همه ما بتوانیم  این ظرفیت را در خودمان ایجاد کنیم.
آقای مهندس در صحبت های روز چهارشنبه  اگر گوش کرده باشید فرمودند، بین دوستان و عزیزانی که در کنگره شصت خدمتگزار هستند و با شالهای  به رنگهای مختلف، اغلب آنها جایگاهی دارند و کاری انجام می‌دهند، آن ظرفیت درایشان ایجاد شده است. همینطوری جایگاه خدمتی به آسانی به یک نفر داده نشده است.  دقیقا سخنان آقای مهندس، یک جایگاه خدمتی که الان راهنما هست مثال زدند. مدت زمانی گذشته سفرشان را طی کردند و بعد از مدتی از تمام منابع کنگره شصت و تمام کتاب‌هایی که آقای مهندس منتشر کردند آزمون داده‌اند و بعد ایجنت قبلی، مرزبانان وقت ایشان را تایید کرده‌اند،  رفته تهران مصاحبه انجام داده است، بعد از مدتی منتظر شده شال گرفته است، مدتی منتظر مانده لژیون زده است و آن ظرفیت در راهنما ایجاد شده است.
در ادامه آقای مهندس فرمودند: یک راهنما در کنگره شصت از یک استاد دانشگاه در دانشگاه (هاروارد) در مقوله اعتیاد بیشتر علم دارد، چرا؟ چون کنگره شصت  به روش دی اس تی در آن جایگاه خدمتی به ایشان ظرفیت داده است و ایشان یک نفر را در زندگی نجات می‌دهد احیا می‌کند. هر سیستم یک وظایفی دارد با توجه به آن مسئولیت و شرح وظایفی که در اختیار آن سیستم هست باید نسبت  به آن شرح وظایفش عمل  نماید، اگر خارج از این باشد موجب تخریب می‌شود. امیدوارم که من مسافر بتوانم این جایگاه خدمتی را با کمک همه شما عزیزان به درستی  انجام دهم و به آن هدف و مسیر مشخص رهایی که همه ما داریم برسیم. اگر آن مسیر را خدای نکرده ما درست انجام ندهیم با توجه به  مسئولیتی که ما داریم می‌شود همان  قبله گم کردن. راه خودمان را گم می‌کنیم، دچار مشکل می‌شویم. یک مورد هم در مورد نق زدن در حد چند ثانیه عرض می‌کنم.
آقای مهندس در روز چهارشنبه اشاره کردند کسی که درست سفر نمی‌کند شروع به نق زدن می‌کند در حاشیه است و قطعا به درمان هم نخواهد رسید. امیدوارم انشالله  ما هم در حاشیه نباشیم و ان مسئولیت و آن ظرفیت‌هایی که داریم را به نحو احسنت در جهت اهداف کنگره شصت انجام دهیم و به هدف خود که  همان حال خوب است  برسیم.  امیدوارم که روزی همه  شما عزیزان تمام سفر اولی‌ها  و عزیزان سفر دومی و کسانی  که در این سالن هستند  حالشان  خوب  و خوبتر شود. از این که به صحبت‌های من گوش کردید سپاسگزارم.

 

تایپ: مسافر الیاس ( لژیون نهم )
عکس: مسافر مرتضی ( لژیون یکم )
مرزبان کشیک: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر مسعود مرزبان خبری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .