English Version
English

دنور یعنی بخشنده

دنور یعنی بخشنده

جلسه‌ی پنجم از دوره‌ی نهم جلسات لژیون سردار کنگره ۶۰؛ نمایندگی رودهن با استادی مسافر محمود، نگهبانی مسافر یوسف و دبیری مسافر مسعود با دستورجلسه «دنور» در روز چهارشنبه 29 فروردین‌ماه 1403ساعت ۱۶ برگزار شد.



خلاصه سخنان استاد:
در ابتدا باید بگویم که تأسیس لژیون سردار تفکر عظیمی را در پشت خود دارد، وقتی‌که می‌خواهید وارد لژیون سردار شوید مبلغ شش میلیون تومان را پرداخت می‌کنید، کسانی که این مبلغ را پرداخت کرده‌اند، متوجه می‌شوند که چه تغییراتی درونشان به وجود می‌آید، درواقع به آگاهی خاصی می‌رسند و خود را برای رسیدن به مرحله‌ی دنوری آماده می‌کنند.
دنور به معنای بخشنده است، قرار گرفتن در این جایگاه نیازمند پرداخت مبلغ پنجاه میلیون تومان است، پرداخت این مبالغ ظرفیت درونی ما را گسترش می‌دهد و ما را به آگاهی می‌رساند که نمی‌توان آن را بیان کرد، درواقع خود شخص باید آن را حس نماید.



روزهای اولی که به کنگره آمدم، اصلاً قدرت درک این مسائل را نداشتم و زمانی که راهنما برایم این مسائل را توضیح می‌داد، با خود فکر می‌کردم که واقعیت ندارد.
اولین قدم من در این مسائل مربوط به زمانی می‌شود که ساختمان جدید شعبه رودهن در دست‌ساخت بود؛ من چند باری به آنجا سر زدم، اما کار خاصی انجام ندادم، روزی با خود فکر کردم، اگر بیست پرس غذا برای بچه‌های کنگره تهیه کنم جای دوری نمی‌رود، من هم با مرزبانان صحبت کردم، اما به من اجازه ندادند و گفتند که اشخاص دیگری قبل از تو برای این کار در نوبت هستند.
متأسفانه نتوانستم این کار را انجام دهم، من هم ازآنجایی‌که تصمیم داشتم تا این مبلغ را صرف امور کنگره نمایم، با هماهنگی ایجنت آن را صرف خرید موزاییک کردم تا آنجایی که به خاطر دارم بازار کار من شرایط مساعدی نداشت، مدت‌ها بود که من کارنکرده بودم، اما ناگهان بعدازاین اتفاق مشتری خوبی برای من پیدا شد و تعداد زیادی از کاره‌ای من را خریداری کرد. ازآنجا به بعد فهمیدم هر چه انسان بیشتر ببخشد، بیشتر هم به دست خواهد آورد.

تنظیم و ارسال: مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .