English Version
English

در کنگره باید بازیگر باشم نه یک تماشاگر

در کنگره باید بازیگر باشم نه یک تماشاگر

جلسه دهم از دور ششم لژیون‌های سردار نمایندگی دهخدا قزوین با دستور جلسه: دنور با استادی مسافر یوسف و نگهبانی مسافر علیرضا و دبیری مسافر فرهاد روز سه‌شنبه 1403/01/28 ساعت 16 آغاز به کار نمود.


سلام دوستان یوسف هستم مسافر:
خدا را شکر می‌کنم که در میان شما هستم و در لژیون سردار خدمت می‌کنم، اول از آقای مهندس تشکر می‌کنم که این بستر را فراهم کردند تا ما بیاییم آموزش بگیریم و حالمان خوب باشد و از نگهبان و دبیر و راهنمای خوبم آقا قاسم تشکر می‌کنم که فرصت خدمت در این جایگاه را به من دادند.
من قبل از این‌که وارد کنگره شدم هیچ اطلاعاتی راجع به سردار، عشق و ظرفیت نداشتم وقتی‌که وارد کنگره شدم 5 ماه سفر بودم و امیر آقا می‌گفتند که شعبه ما پهلوان نداریم و یا تعداد دنورهایمان زیاد نیست و من اصلاً نمی‌دانستم لژیون سردار چیست و رفتم همان لحظه کارت کشیدم زیرا حس کردم که.
پارسال برای اولین بار سردار شدم و امسال هم خداوند به من توفیق داد تا بتوانم دنور شوم و خیلی از این بابت خوشحال هستم، از آقای مهندس واقعاً تشکر می‌کنم، من فکر می‌کردم که فقط کسانی که پول پرداخت می‌کنند می‌توانند در لژیون سردار شرکت کنند ولی راهنمایم گفت که اگر پول هم پرداخت نکرده‌اید هم می‌توانید در لژیون سردار شرکت کنید و باید آن ظرفیت در ما ایجاد شود و لژیون سردار در این مورد خیلی به ما کمک می‌کند.
امیدوارم خداوند ظرفیتش را به من بدهد تا سال‌های آینده بتوانم خدمت بیشتری در کنگره کنم و همچنین ازنظر مالی هم بیشتر کمک کنم و بتوانم پهلوانی را تجربه کنم و من همیشه دعایم این است که خدا ظرفیت این را به من بدهد زیرا هیچ جایی نتوانستم به این آرامش و حال خوش برسم و خیلی تلاش کردم ولی کنگره این حال خوش را به من داد و خیلی خوشحالم که در کنگره هستم و خودم را همیشه مدیون کنگره می‌دانم و امیدوارم که بتوانم کمکی کنم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .