English Version
English

اگر مسئولیت را به کسی واگذار کنیم که ظرفیتش را ندارد باعث تخریب می گردد

اگر مسئولیت را به کسی واگذار کنیم که ظرفیتش را ندارد باعث تخریب می گردد

هفتمین جلسه از دور چهلم و یکم کارگاه‌های آموزشی خصوصی  کنگره ۶۰ویژه مسافران، نمایندگی وحید با استادی مسافر علیرضا، نگهبانی مسافر تقی و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه "ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن ،نق زدن ،حاشیه )" چهارشنبه 29 فروردین‌ماه ١۴٠۳ ساعت 17 آغاز به کارکرد. 

سخنان استاد:            
خدا را شاکر هستم در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. امیدوارم که تمام سفر اولی‌ها رهاشده و آنان نیز این جایگاه را تجربه کنند. همه ما با تک‌تک کلمات دستور جلسه آشنا هستیم. ظرفیت شامل دو مقوله می‌باشد ممکن است شخصی ظرفیتش برای هضم  مسائل بسیار بالا باشد؛ اما دیگری هنوز  ظرفیتش پائین است.  در رابطه با مسئولیت، جناب مهندس می‌فرمایند هیچ‌چیز بدتر از آن نیست که مسئولیت را به کسی واگذار کنیم که ظرفیتش را ندارد. من جزو آن دسته از آدم‌هایی بودم که زیر بار مسئولیت شانه خالی می‌کردم. در کنگره با توجه به آموزش‌هایی که گرفتم متوجه شدم ریشه همه این‌ها به خاطر ضعف‌ها و تفکر اشتباه بوده که در دوران مصرف مواد مخدر دچار آن شده‌ام. درگذشته قدرت تشخیص درست و غلط ازدست‌داده بودم. خداوند به من لطف‌های زیادی کرده و موقعیت‌های بسیار خوب کاری را سر راهم  قرار داده؛ ولی به‌واسطه افکار مسموم و غلطی که داشتم با سرافکندگی و شکست مواجه شدم.

دلیل اصلی تمامی ناکامی‌های زندگی من اعتیاد به مواد مخدر و ذهن آلوده بود که بسیاری از فرصت‌های کاری را از من گرفت تا جاییکه حتی بزرگ شدن فرزند خود را ندیدم و از این بابت بسیار ناراحت هستم. همیشه دنبال بهانه گیری و نق زدن بودم بطور کلی منیت زیادی داشتم و خودم را عقل کل می‌دانستم. در موقعیت کاری عالی مشغول بکار شدم و یکی از همکاران آنجا به من گفت قدر این شغل رابدان زیرا نصیب هرکسی نمی‌شود و به دلیل نداشتن آگاهی و اعتیاد متوجه توصیه‌های او نشدم و باعث شد تا راه خود را گم کرده و هرچه تلاش کردم تا بتوانم راه اصلی را پیدا کنم موفق نشدم و بعد از 30 سال مصرف انواع مواد مخدر سر از ناکجاآباد درآوردم. در ادامه خدا را شکر می‌کنم با کنگره آشنا شدم و راه گمشده‌ام را پیدا کردم و از تمام این نق زدن‌ها،کج‌روی‌ها و... از همه این‌ها نجات پیدا کردم.  من هنوز به آن جایگاه مدنظر کنگره نرسیدام و باید همچنان آموزش گرفته و راه زیادی پیش رودارم. یقین دارم در کنار شما و آموزش‌هایی که در کنگره می‌گیرم همیشه در مسیر درست قدم بردارم.

 تایپ: مسافر حمزه

تنظیم و ارسال: مسافر مجتبی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .