English Version
English

خودمان ظرفیت را باید بوجود بیاوریم

خودمان ظرفیت را باید بوجود بیاوریم

یازدهمین جلسه از دوره سری کارگاهای آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی باغستان کرج با استادی راهنمای محترم مسافر سعید و نگهبانی مسافر محمد رضا و دبیری مسافر حسن با دستور جلسه ظرفیت و مسئولیت(قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه) روز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1403 ساعت 17 آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان سعید هستم مسافر، خداراشکر میکنم یک بار دیگر در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم. دستور جلسه این هفته ظرفیت و مسئولیت ( قبله گم کردن، نق زدن، حاشیه ) می باشد، به نظر بنده تمام این کلمات به هم مربوط می باشد در ابتدا اگر قرار باشد کاری انجام شود باید ظرفیت در آن شکل بگیرد و اگر کسی قرار باشد آن کار را انجام دهد باید خودش آن ظرفیت را در خودش بوجود آورد، یک نکته خیلی مهمی در اینجا وجود دارد که اگر قرار باشد بنده کاری را انجام دهم و ظرفیت آن را نداشته باشم باعث می شود که من آن را انجام ندهم و باید آن ظرفیت را در خودم بوجود بیاورم.
زمانی که بنده گرفتار بیماری اعتیاد بودم چندین سال بود که تلاش می کردم دیگر مواد مصرف نکنم  و ظرفیت این کار را نداشتم یا اینکه زمانی شروع به مصرف مواد مخدر کرده بودم آنجا هم بدن من ظرفیت مصرف مواد را نداشت و به حال بدی منجلب می شدف پس باید در هر کاری ظرفیت آن را بوجود آوریم بعد آن کار را انجام دهیم، در قسنت بعدی این دستور جلسه مسئولیت است که یک مسئولیت وجود دارد نسبت به خودم و یک مسئولیت است که به بنده محول می شود و در اینجا موضوع دیگر خودم نیستم و با انجام درست آن کار تاثیر روی دیگران و موجودات هم می گذارم.
یک سفر اولی در ابتدا مسئولیت سفرش با خودش است و باید آن ظرفیت را در خودش بوجود آورد و با کارهایی که یک راهنما از رهجو می خواهد، در یکسری از جاها کار انجام دادن سخت است ولی مهم است و انجام دادن آن به روشی که کنگره60 می گوید می شو سهل و نباید با تفکر خودم به آن چیزی اضافه یا کم کنم که آن هدفی در انجام آن کار وجود دارد بخواهد سخت و یا آن را گم کنم که می شود همان قبله گم کردن، یا در سفر دوم اگر خدمت یا مسئولیتی دارم آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهم و آن را برای خودم سخت نکنم و این را بدانم هدف من چیست، و از انجام دادن این کار می خواهم به چه هدفی برسم.
کسی که در انجام یک کار یا یک مسئولیتی که دارد در حاشیه قرار می گیرد یا نق می زند اول از همه خودش از انجام کاری که نتوانسته به خوبی انجام دهد ناراحت می باشد ولی خودش نمی داند که از خودش ناراحت است و اگر این را بداند نه دیگر نق می زند نه دیگر در حاشیه قرار می گیرد، در آخر این را یادآوری کنم که کنگره60 مانند گردباد می ماند باید در بطن آن باشیم در غیر اینصورت در اطراف و یا در حاشیه باشیم به بیرون پرتاب می شویم. از اینکه به صحبت های بنده توجه داشتید سپاسگزارم.

تایپ: مسافر حمید لژیون سوم 

تنظیم و ارائه: مرزبان خبری مسافر رضا

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .